اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین 24 ساعته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: با برنامه‌ریزی و حمایت مسئولان استان قزوین و با تقویت حوزه برنامه‌ای صدا و سیمای مرکز قزوین این رسانه به سوی 24 ساعته کردن برنامه‌های خود پیش می‌رود.

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین 24 ساعته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بعد از ظهر امروز مدیرکل و تعدادی از مدیران صدا و سیمای مرکز قزوین به منظور بهره‌مندی از رهنمودهای آیت‌الله باریک‌بین در دفتر امام جمعه شهر قزوین حضور پیدا کردند.

رسانه ملی 2 حوزه مهم اجتماع و خانواده را مورد توجه قرار داده

در این دیدار ابوالحسن صادقی جهانی اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین به حسب رهنمودهای مقام معظم رهبری دو حوزه مهم اجتماع و خانواده را مورد توجه قرار داده است.

وی تصریح کرد: برای چشم‌انداز 1404، سند قابل دسترسی در حوزه خانواده و نظام تعلیم و تربیت و ویژگی‌های آن تدوین شده است و رسانه ملی برای تحقق این مهم برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کند.

این مسئول ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان مسئولیت رسانه ملی را بسیار مهم ارزیابی کرد و این مهم تلاش مسئولان این رسانه ارزشمند را چند برابر افزایش داده و نقشه راه را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تنظیم کرده است.

امید، اخلاق، دین و آگاهی اصول چهارگانه رسانه ملی

صادقی جهانی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امید، اخلاق، دین و آگاهی را اصول چهار‌گانه اصلی رسانه ملی برشمرده است.

وی بیان کرد: با مساعدت، برنامه‌ریزی و حمایت مسئولان استان قزوین و با تقویت حوزه برنامه‌ای صدا و سیمای مرکز قزوین این رسانه به سویی حرکت می‌کند تا در آینده نزدیک برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین به صورت 24 ساعته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: راهکارها و توسعه‌هایی که علمای دین در اجرای برنامه‌های این رسانه دارند بسیار راهگشا و ارزشمند است و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیران صدا و سیمای قزوین بهره‌گیری از راهکارهای علمای دین است.

برنامه زنده سحری برای نخستین بار در صدا و سیمای مرکز قزوین

این مسئول در خصوص برنامه‌های ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال کردیم و برای نخستین بار برنامه سحری سیما به صورت زنده پوشش داده شد.

وی تشریح کرد: پوشش برنامه‌های شب‌های قدر و جمع‌ خوانی قرآن کریم برای نخستین بار به صورت زنده انجام شد.

صادقی جهانی اضافه کرد: مسابقات کشتی احسان لشگری در المپیک به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز قزوین پخش شد و این موضوع انعکاس بسیار خوبی در میان مردم داشت.

اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار روز قدس با جدیت دنبال می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین تأکید کرد: برای اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار روز قدس برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

وی در خاتمه تأکید کرد: همه مدیران صدا و سیمای استان قزوین تلاش می‌کنند با برنامه‌ریزی کارشناسی شده برنامه‌های صدا و سیمای استان قزوین پربارتر و تقویت کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول