اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فنی سازمان صدا و سیما

سامانه دیجیتال فرستنده تلویزیونی و رادیویی در شهرستان اهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت نخستین سامانه دیجیتال فرستنده تلویزیونی و رادیویی در شهرستان اهر افتتاح شد.

سامانه دیجیتال فرستنده تلویزیونی و رادیویی در شهرستان اهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، معاون فنی سازمان صدا و سیما بعد از ظهر در آیین افتتاح سامانه دیجیتال فرستنده تلویزیونی و رادیویی اهر گفت: توسعه فناوری‌های نوین و بهره‌مندی از جدیدترین فرستنده دیجیتال کشور از برنامه‌های سال‌جاری است.

علی عسگری درباره پوشش فرستنده اهر افزود: با بهره‌برداری از این فرستنده امکان دریافت 18کانال تلویزیونی و 15 کانال رادیویی در این شهرستان فراهم شده است که با آغاز بکار این پروژه زمینه بهره‌مندی شهرستان اهر و بیش از 200 روستا از سامانه دیجیتالی فراهم می‌شود.

وی در توضیح کم و کیف اقدامات انجام شده برای ارسال و دریافت بهتر تصاویر شبکه‌های دیجیتال تأکید کرد: تلاش ما در رساندن سیگنال قوی و مناسب به مردم در کنار اطلاع‌رسانی درباره نحوه استفاده از گیرنده‌های دیجیتال است.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی از تولید گیرنده‌های تک ویژن در صدا و سیما که بهترین کیفیت را در بین گیرنده‌ها دارد خبر داد و گفت: قیمت آن بستگی به کیفیت دارد و بعضی وقت‌ها ارزان‌تر بودن دستگاه‌ها در بازار به دلیل کیفیت پایین آن است و ما در تلاشیم تولیدکنندگان دستگاه‌های گیرنده را هدایت کنیم تا به طور خودکار مشکلات مردم کمتر شود.

فرماندار اهر نیز در این مراسم بهره‌مندی از سامانه دیجیتال را از نیازهای ضروری منطقه برای اطلاع‌رسانی مناسب به مردم از طریق رسانه ملی و مزایای شبکه‌های مختلف عنوان کرد.

وی با اشاره به زلزله اخیر، حضور اکیپ‌های رادیویی و تلویزیونی را در تنویر افکار عمومی بسیار تأثیرگذار عنوان کرد و از تلاش رسانه ملی در 10 روز اخیر در ارسال اخبار و اطلاعات شهرستان قدردانی کرد.

امام جمعه اهر نیز همچنین در این مراسم نقش رسانه ملی را به عنوان تریبون نظام جمهوری اسلامی در ترویج فرهنگ غنی اسلامی بسیار مهم برشمرد و اظهار امیدواری کرد با توجه ویژه صدا و سیما به مناطق مختلف منطقه زیبای ارسباران بتواند نقش خود را در شناساندن منطقه به نحوه شایسته ایفا کند.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول