اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد استان البرز خبر داد

آغاز عملیات اجرایی احداث 5 خانه دیجیتال در البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از آغاز عملیات اجرایی برای احداث پنج خانه دیجیتال در این استان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی احداث 5 خانه دیجیتال در البرز

مجتبی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در سومین دور از سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به البرز، مصوبات متعددی برای توسعه فرهنگی این استان به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: یکی از این مصوبات مربوط به احداث 10 خانه دیجیتال در استان البرز با محوریت احداث این مراکز در مساجد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: با امکانات و شرایطی که فراهم شد، نخستین خانه دیجیتال استان البرز به بهره‌برداری رسیده و مردم به ویژه جوانان از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که برای احداث 9 خانه دیجیتال دیگر در استان البرز چه اقداماتی صورت گرفته؟ گفت: در حال حاضر 5 خانه دیگر در حال احداث بوده که عملیات اجرایی آنها به تازگی آغاز شده است.

این مسئول با بیان اینکه این مراکز باید با محوریت مساجد راه‌اندازی شود، گفت: تسهیلاتی برای مراکز فرهنگی مساجد استان البرز که اقدام به احداث این خانه‌های دیجیتال کنند، فراهم کرده‌ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: در صورتی که مراکز فرهنگی مساجد دارای شرایط ابتدایی از جمله مکان مناسب باشند، تسهیلات لازم از سوی اداره ارشاد برای احداث خانه دیجیتال در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری مصوبه هیئت دولت مبنی بر احداث 10 خانه دیجیتال در استان البرز را تکمیل کرده و مردم بتوانند از خدمات این مراکز فرهنگی بهره‌مند شوند.

ابراهیمی در پایان اذعان داشت: برای تحقق این مهم زیرساخت‌ها و مقدمات لازم فراهم شده و امیدواریم در زمان مقرر این طرح به نتیجه نهایی برسد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول