اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

راه‌اندازی سیستم دیجیتال تلویزیونی در جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از راه‌اندازی سیستم دیجیتال تلویزیونی در جم در هفته دولت خبر داد.

راه‌اندازی سیستم دیجیتال تلویزیونی در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی بعد از ظهر امروز در بازدید از روستاهای شهرستان جم اظهار داشت: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای آشنایی مردم با فعالیت‌های دولت‌مردان است و باید در این مسیر اهتمام داشته باشیم و مردم را در جریان روند اقدامات قرار دهیم.

وی افزود: مسئولان باید صادقانه و خالصانه از شهید رجایی و باهنر الگوبرداری کنند و در خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش همت داشته باشند و نباید هیچ فرصتی را هدر دهند.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: در دولت نهم و دهم به زیرساخت‌های شهرستان توجه خوبی شده و به ویژه در مناطق روستایی و دوردست شاهد اقدامات ارزنده‌ای هستیم.

عبداللهی تصریح کرد: مسئولان باید در میان مردم حاضر شوند و با مشکلات مردم آشنا شوند تا بتوانند نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام ورزند.

وی از راه‌اندازی سیستم دیجیتال تلویزیونی در جم خبر داد و افزود: تا کمتر از یک‌ ماه آینده امکان استفاده از شبکه‌های جدید تلویزیونی از طریق راه‌اندازی سیستم دیجیتال امکان‌پذیر خواهد شد.

فرماندار جم اعتبارات تخصیصی امسال به شهرستان جم را مناسب برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم که عملیات اجرایی پروژه‌ها به‌زودی آغاز شده و در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به پروژه روشنایی تونل‌های جم به سیراف یادآور شد: از طریق پیگیری‌هایی که با وزیر نفت داشتیم و دستور ایشان به مهندس نصوری در منطقه ویژه اعتبار ادامه کار این پروژه جذب شده و با هماهنگی با پیمانکار مربوطه، این پروژه مجدداً فعال شده و به‌زودی شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.

عبداللهی بیان کرد: برای رشد و توسعه شهرستان جم از تمام ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول