اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدا و سیمای خراسان جنوبی خبر داد

دیجیتال‌سازی 15 نقطه دارای اولویت در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی از دیجیتال‌سازی 15 نقطه دارای اولویت این استان تا پایان سال 92 خبر داد.

دیجیتال‌سازی 15 نقطه دارای اولویت در خراسان جنوبی

محمدحسین معمارزاده تهرانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: 15 نقطه دارای اولویت استان تا پایان سال 92 دیجیتال‌سازی می‌شوند.

وی افزود: در صورت تأمین اعتبار، 95 درصد مردم خراسان جنوبی از پوشش دیجیتال بهره‌مند می‌شوند.

معاون فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه نیمی از اعتبارات مورد نیاز این طرح باید از محل اعتبارات تملک و دارایی استان تأمین شود، گفت: در این راستا سال گذشته مبلغ 20 میلیارد ریال تصویب و تامین و امسال نیز 25 میلیارد ریال تصویب شده، اما هنوز دریافت نشده است.

*بهره‌مندی 98 درصد مردم از پوشش شبکه رادیویی

معمارزاده تهرانی افزود: با راه‌اندازی آزمایشی دو فرستنده رادیویی 200 کیلووات در استان بیش از 98 درصد مردم استان از صدای استانی و سراسری بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی می‌توانند صدای استانی را با فرکانس 621 و صدای سراسری را با فرکانس 963 دریافت کنند.

معاون فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود: مهم‌ترین شاخص فرستنده رادیویی 200 کیلووات این است که تولید داخل کشور بوده و توسط جهاد خودکفایی طراحی و ساخته شده است.

معمارزاده تهرانی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر 93 درصد مردم استان از پوشش شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی و شبکه‌های یک، دو و سه برخوردار هستند.

وی به مصوبات سفرهای ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: از مجموع 19 مصوبه سفر در حوزه صدا و سیما، چهار مورد اجرایی، هشت مورد در حال اجرا و هفت مورد نیز هنوز اجرا نشده است.

معاون فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه دیجیتال‌سازی مرکز استان از مهم‌ترین مصوباتی است که اجرا شده، ادامه داد: ساخت مرکز صدا و سیما و اجرای ایستگاه پرقدرت رادیویی در بیرجند از مصوبات در حال اجراست.

معمارزاده تهرانی افزود: تحقق ارتباطات فیبر نوری و استقرار سامانه SNG که در زمان وقوع بحران و در حوزه پدافند غیر عامل مورد استفاده بوده نیز از جمله مهم‌ترین مصوبات اجرا نشده است.

وی به اولویت‌های کاری سازمان در سال جاری اشاره کرد و گفت: استقرار سامانه FTP در تمامی شهرهای استان از جمله مهم‌ترین اولویت‌های کاری این سازمان است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول