اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارتباطات منطقه چهار عملیات انتقال گاز خبر داد

اجرای عملیات دیجیتالی کردن ایستگاه‌های مخابراتی انتقال گاز سرخس تا رشت

خبرگزاری فارس: رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات منطقه چهار عملیات انتقال گاز گفت: مراحل نصب بخش اعظمی از تجهیزات ارتباطی شبکه دیجیتال خط سرخس، نکا، رشت پایان یافت و پس از اجرای برنامه، سیستم استفاده می‌شود.

اجرای عملیات دیجیتالی کردن ایستگاه‌های مخابراتی انتقال گاز سرخس تا رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه چهار عملیات انتقال گاز، محمود اجتهادی گفت: مراحل نصب بخش اعظمی از تجهیزات ارتباطی شبکه دیجیتال خط سرخس، نکا، رشت پایان یافت و پس از اجرای برنامه، سیستم استفاده می‌شود.

رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات منطقه چهار عملیات انتقال گاز با اشاره به وسعت عملیات اجرایی این پروژه اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه سیستم‌های ارتباطی مدرن با دامنه وسعت هزار و 200 کیلومتر از سرخس تا رشت و با اجرای عملیات شبکه‌ای 38 ایستگاه مخابراتی طراحی شده است که بخشی از تجهیزات آن در منطقه چهار عملیات و بخشی دیگر در حوزه منطقه 9 عملیات انتقال گاز است.

وی ضمن برشمردن مزایای این سیستم مدرن مخابراتی افزود: سرعت بالا، امنیت شاخص، پایداری قابل ملاحظه و کیفیت مطلوب ارتباط، کاهش تعداد ایستگاه‌ها و تمرکز بر فناوری متاثر از تکنولوژی و طراحی فنی از عمده‌ترین مزایای این پروژه است.

اجتهادی اجرای این طرح و استمرار طراحی و نظارت متمرکز ستادی و منطقه‌ای بر پروژه‌های منطبق و هدفمند مخابراتی را جلوه‌ای زیبا از نوآوری و دانش ‌محوری دانست.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول