اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف بویین زهرا اعلام کرد

احداث کتابخانه‌های دیجیتال در بقاع متبرکه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 6 باب کتابخانه مجهز به سیستم دیجیتال تاکنون در بقاع متبرکه این شهرستان دایر شده است.

احداث کتابخانه‌های دیجیتال در بقاع متبرکه

حجت‌الاسلام مرتضی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه تاکنون بیش از شش باب کتابخانه دیجیتال در بخش‌های چهارگانه این شهرستان با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی احداث و دایر شده است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری تعداد قابل توجهی‌ از این کتابخانه‌های دیجیتال در شهرستان بویین زهرا به مرحله راه‌اندازی می‌رسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: در حال حاضر توسعه و ترویج برنامه‌های قرآنی و فرهنگی جزو سیاست‌های کلان اداره اوقاف و امور خیریه در کشور است.

وی با بیان اینکه میزان فعالیت و ترویج برنامه‌های قرآنی در هر شهر به میزان تلاش و اراده مسئولان و شهروندان بستگی دارد، عنوان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در تلاش است تا با بهره‌گیری از منابع و نیرو‌‌های متعهد و ارزشی در راستای پیشرفت احکام والای اسلامی تلاش کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه قرآن کریم بهترین هدایت‌گر برای تعلیم انسان‌ها و به ویژه مسلمانان است، بیان کرد: قرآن کریم خطاب به آحاد مسلمانان فرموده است که تنها در صورت تقوا و دوری از گناهان می‌توان به اقتدار و عزت دنیوی و همچنین اخروی دست یافت.

کریمی ادامه داد: مسلمانان در دوره‌ها و ادوار مختلف تاریخی همواره با صبر، استقامت و تکیه بر نیروی الهی توانسته‌اند به اوج عظمت و اقتدار در میان ملت‌های دیگر دست یافته و دشمنان را از کرده خود پشیمان کنند.

وی با اشاره به لزوم انتقال مفاهیم و معیار‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان و در حال رشد جامعه ابراز کرد: فواید و برکات انقلاب اسلامی به اندازه‌ای است که هیچ‌گاه نمی‌توان تمام آن برکات و دستاورد‌ها را برای دانش‌آموزان و دانشجویان کشور به طور مفصل بیان کرد اما تا اندازه‌ای که ظرفیت داشته باشد، لازم است که در راستای اشاعه و توسعه مفاهیم مشترک نظام اسلامی تلاش کرد و جدیت به خرج داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: قطعا جهاد مسلمانان در راه حق ریشه ظلم و نابرابری را از سراسر جهان برکنده و پرچم اسلام را با عزت برافراشته می‌کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول