اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاد برجسته کشوری صورت می‌گیرد

برگزاری دوره آموزش کاربردی مسئولان هیئات مذهبی گچساران

خبرگزاری فارس: مسئول روابط‌ عمومی شورای هیئات مذهبی گچساران گفت: با حضور استاد برجسته کشوری دوره آموزش کاربردی برای مسئولان هیئات مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزش کاربردی مسئولان هیئات مذهبی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی‌مراد کاظم‌پور ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌ریزی هیئت‌های مذهبی این شهرستان اظهار کرد: از آنجا که مقام معظم رهبری فرموده‌اند تأثیرگذارترین شیوه برای اجرای کارهای فرهنگی هیئات مذهبی هستند، توجه به جایگاه و نقش این افراد در راستای انجام امور فرهنگی ضرورت بیشتری می‌یابد.

مسئولان هیئت‌های مذهبی نقش فرماندهان دوران جنگ را دارند

مسئول روابط‌ عمومی شورای هیئات مذهبی گچساران ابراز داشت: مسئولان هیئت‌های مذهبی باید در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن علیه جوانان ایران اسلامی یار و همراه هم بوده و در این راه گام‌های مؤثری بردارند.

کاظم‌پور گفت: امروز و در این برهه حساس که دشمنان میلیاردها هزینه می‌کنند تا با تهاجم فرهنگی بر جوانان غلبه کنند، مسئولان جوان هیئت‌ها نقش شهید باکری و شهید همت را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان هیئت‌ها نقش و وظیفه مهم و سنگینی بر عهده دارند بر لزوم همکاری بیشتر آنان با شورای هیئت‌های مذهبی تأکید کرد.

مسئول روابط‌ عمومی شورای هیئات مذهبی گچساران ادامه داد: امروز مسئولان هیئت‌های مذهبی نقش فرماندهان دوران جنگ و دفاع مقدس را دارند و صدای طبل و سنج و دمام جوانان هیئت‌های مذهبی گوش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آزار می‌دهد.

کاظم‌پور یادآور شد: طبق بخشنامه‌ای که از تهران به شورای هیئات مذهبی ارسال شده است کسانی در انتخابات آینده این شورا می‌توانند شرکت کنند که گواهینامه پایان ‌دوره این کلاس را دریافت کنند.

وی گفت: این دوره آموزشی جمعه ساعت هشت صبح در محل سالن اجتماعات بخشداری گچساران برگزار می‌شود.

کاظم‌پور حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی را در این کلاس ضروری عنوان کرد و بیان داشت: در این کلاس استاد برجسته کشور حاج غلام رضایی نکات مورد نیاز هیئت‌های مذهبی را آموزش داده و به بیان احکام و مسائل شرعی مورد نیاز هیئت‌ها می‌پردازد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول