اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان در قم

1800 تن برنج در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 1800 تن برنج در اختیار هیئت‌های مذهبی و خیرین قرار می‌گیرد.

1800 تن برنج در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد

امیر محمدی‌چهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز مراسم هیئت‌های مذهبی 1800 تن برنج تایلندی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت در اختیار هیئت‌های مذهبی، خیرین و فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: برنج تایلندی به صورت عمده کیلویی 700 و به صورت خرده فروشی کیلویی 750 تومان عرضه می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه هنوز قیمت زولبیا و بامیه که از شیرینی‌های مرسوم این ماه محسوب می‌شوند اعلام نشده است تصریح کرد: قیمت مصوب کشوری این شیرینی‌ها کیلویی 4 هزار و 500 تومان است که احتمال می‌رود این کالا با همین قیمت در استان قم نیز به فروش برسد.

وی از تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: 75 تیم بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان بر عرضه کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در این ماه نظارت می‌کنند.

محمدی‌چهر با تاکید بر اینکه توزیع گوشت مرغ در ایام ماه مبارک به ازای هر کیلو 4 هزار و 700 تومان ادامه خواهد داشت بیان کرد: کشتارگاه‌ها گوشت مرغ را با قیمت 4 هزار و 600 تومان به فروشگاه‌های منتخب تنظیم بازار عرضه می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های انجام شده برای تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: استان قم نیز مانند سایر استان‌ها با برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت تلاش می‌کند نسبت به متعادل کردن قیمت‌ها اقدام کند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: نمایشگاه طرح ضیافت از تاریخ 29 تیرماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌ها پذیرای شهروندان است.

وی اقلام عرضه شده در این نمایشگاه را مواد لبنی، پروتئینی، گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماهی، روغن، شکر و دیگر کالاهای ضروری عنوان کرد.

محمدی‌چهر خاطر نشان کرد: کالای ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف 5 تا 15 درصد به مردم عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول