اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم:

مجوز 170 هیئت مذهبی در شهرستان جم صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم گفت: ساماندهی هیئات مذهبی مهم‌ترین اولویت است و تاکنون مجوز 170 هیئت مذهبی در شهرستان جم صادر شده است.

مجوز 170 هیئت مذهبی در شهرستان جم صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات در نشست با مدیران هیئات مذهبی شهرستان جم اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی جامعه توجه به مسائل مذهبی و دینی در جامعه است و فعالان فرهنگی و مذهبی در تمامی سطوح باید این مهم را در رأس امور خویش قرار دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خاطر نشان کرد: هیئات مذهبی و فرهنگی یکی از اساسی‌ترین مراکز فعالیت‌های مذهبی و دینی در جامعه محسوب می‌شوند و با فعالیت‌های خود همواره زمینه را برای گسترش فعالیت‌های اسلامی هموار کرده‌اند.

سادات متذکر شد: در شرایطی که سران دنیای کفر و استکبار و دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای ضربه به باورها و اعتقادات جوانان ایران اسلامی به کار گرفته‌اند بر ما واجب است در مقابل توطئه شوم دشمنان ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: مساجد از مهم‌ترین مراکز جوانان و پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی در جامعه ایران اسلامی محسوب می‌شوند و هیئات مذهبی و فرهنگی در مساجد به برکت حضور جوانان و نوجوانان در مساجد باید برنامه‌های خود را بر مبارزه با اهداف دشمنان که ضربه به باورها و اعتقادات جوانان ایران اسلامی است معطوف کنند.

این مسئول اضافه کرد: بصیرت‌بخشی به جوانان در ارتباط با نقشه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی از مهم‌ترین مسائلی است که هیئات مذهبی باید به آن توجه داشته باشند و از این طریق نقشه‌های معاندان داخلی و خارجی نظام اسلامی را خنثی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم بیان داشت: به منظور سامان‌دهی فعالیت‌های دینی و مذهبی در شهرستان جم این نهاد فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده و نظارت دقیق و مستمر بر برنامه‌های هیئات مذهبی و ارائه راهکارهای مطلوب به این هیئات از رویکردهای تبلیغات اسلامی جم است.

وی با بیان اینکه به منظور ارائه خدمات بهتر و مدیریت مطلوب‌تر هیئات مذهبی شاهد ارائه مجوز به این هیئات در شهرستان جم بوده‌ایم گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم با تکمیل پرونده 170 هیئات مذهبی مجوز فعالیت هیئات به مسئولین آنها تحویل داده شد.

سادات با اشاره به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان اذعان داشت: ماه مبارک رمضان یکی از مناسب‌ترین فرصت‌ها برای اجرای برنامه‌های مذهبی است و هیئات مذهبی باید بکوشند از برکات این ماه به منظور توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلامی و قرآنی نهایت تلاش را بکنند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول