اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی سیستان‌‌وبلوچستان:

دولت دهم عنایت ویژه‌ای به هیئت‌های مذهبی داشته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی سیستان‌وبلوچستان گفت: در دولت نهم و دهم رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به بخش فرهنگی داشته که مبلغی به حساب‌های شورای هیئت‌های مذهبی واریز شد.

دولت دهم عنایت ویژه‌ای به هیئت‌های مذهبی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، محمدرضا جهانزاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورا هیئت‌های مذهبی با حضور اعضای شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان زابل اظهار داشت: شورا هیئت‌های مذهبی نهادی مردمی و متشکل از مردم و در قالب اداره تبلیغات به انجام کارهای دینی مبادرت می‌ورزند، در دولت نهم و دهم رئیس جمهور محمود احمدی‌نژاد توجه ویژه‌ای به بخش فرهنگی داشته که مبلغی به حساب‌های شورای هیئت‌های مذهبی واریز شد.

وی افزود: ماموریت شوراها در قالب 11 مورد است که با اجراکردن کامل آنها به موفقیت و پویایی هیئت‌های مذهبی می‌رسیم، همچنین اعضای شورای هیئت‌های مذهبی در تمامی مراسم‌های دینی و فرهنگی حضور فعال داشته باشند، ما در شورا باید پل ارتباطی با هیئت‌های مذهبی باشیم تا جایگاه شورا همان طوری که پیشرفت کرده باز هم به سوی ترقی و پیشرفت سوق داشته باشد.

حجت‌الاسلام محسن عارفی نیز در ادامه جلسه گفت: شورا بازوی کاری اداره تبلیغات اسلامی است و هیئت‌های مذهبی به صورت خودجوش و مردمی فعالیت دارند.

مسئول شورا هیئت‌های مذهبی زابل هم گفت: شهرستان زابل، شهر ادیمی، شهر محمدآباد و هامون شهر منطقه وسیعی را تشکیل می‌دهند و با توجه به دارالولایه بودن و ارادت خاص مردم به ائمه، تعداد هیئت‌های مذهبی در این منطقه بیشتر است.

عباسعلی عزیزی افزود: این هیئت‌ها به صورت مردمی فعالیت می‌کنند، یکی از مسائل مهم که مردم این منطقه با آن در تماس مستقیم هستند، موضوع آسیب‌شناسی است به دلیل هم مرزبودن با افغانستان، به دلیل اشرافی که دشمنان بر کشورهای همسایه دارند و اهداف خود را در شهرهای مرزی اعمال می‌کنند و جوانان ما در معرض جدی این تهاجم فرهنگی هستند که راه‌اندازی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر پاسخ مطلوبی است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول