اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

هیئت‌های مذهبی محور انتقال اندیشه ناب مهدویت باشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: هیئت‌های مذهبی می‌توانند محور انتقال اندیشه پاک و ناب اسلام در زمینه مهدویت باشند.

هیئت‌های مذهبی محور انتقال اندیشه ناب مهدویت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی کانون خادم الرضا (ع) قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دو دهه بصیرت همراه با ولایت، با بیان اینکه نیاز به منجی و موعود در فطرت بشر وجود دارد عنوان کرد: در اینکه نیاز به موعود و منجی در همه انسان‌ها به صورت فطری وجود دارد نمی‌توان شک کرد ولی ضروری است این نیاز تبیین شود.

وی با بیان اینکه نیاز است تا فرهنگ انتظار به صورت صحیح تبیین شود بیان کرد: در این رابطه هیئت‌های مذهبی می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: هیئت‌های مذهبی می‌توانند محور انتقال اندیشه پاک و ناب اسلام در زمینه مهدویت باشند.

وی تصریح کرد: از آنجا که مردم به هیئت‌های مذهبی اعتماد کامل دارند بنابراین بیشتر مسائل اعتقادی را در هیئت‌ها دنبال می‌کنند پس هیئت‌های مذهبی می‌توانند مهم‌ترین عرصه آشنایی با فرهنگ انتظار باشند.

عرب‌انصاری در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری نمایشگاه دو دهه بصیرت همراه با ولایت را یک اقدام مناسب ذکر کرد و اذعان داشت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها هم در ایام نیمه شعبان یک گام مهم در معرفی اندیشه‌های ناب اسلام و معارف اهل‌بیت (ع) است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول