اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله هادوی‌تهرانی:

ظرفیت‌ هیئت‌های مذهبی در ترویج فرهنگ مهدویت استفاده شود

خبرگزاری فارس: استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: باید از ظرفیت‌های هیئت مذهبی در ترویج معارف اهل‌بیت (ع) به خصوص در مسائل مربوط به مهدویت بهره برد.

ظرفیت‌ هیئت‌های مذهبی در ترویج فرهنگ مهدویت استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره فرهنگی دهه مهدویت، آیت‌الله مهدی‌ هادوی‌تهرانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دو دهه بصیرت همراه با ولایت، با بیان اینکه سال‌هاست با هیئت و کانون خادم الرضا آشنا هستم اظهار کرد: در بازدید از این نمایشگاه استفاده از شیوه‌های سنتی و ابزارهای جدید را شاهد بودم.

وی با بیان اینکه هیئت و کانون خادم الرضا (ع) یک هیئت نمونه و روزآمد است گفت: این هیئت فعالیت‌های خوبی داشته و نوآوری‌های خوبی را نیز از آن شاهد بودیم و این‌ نشان می‌دهد که هیئت‌ها ظرفیت‌های بالایی دارند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه قم مرکز معارف اهل‌بیت (ع) است ادامه داد:‌ وجود چنین هیئات و مراکز مذهبی در قم مایه افتخار است و این مراکز و هیئات باید در معرفی قم به‌عنوان مرکز جهانی تشیع و ام‌القرای اسلام به جهانیان تلاش کنند.

هادوی‌تهرانی با بیان اینکه مراکز پژوهشی و تبلیغی باید از ظرفیت‌های هیئت‌ها بهره ببرند بیان کرد: هیئت‌ها به دلیل نفوذی که در بین اقشار جامعه به خصوص نسل جوان دارند می‌توانند در باورهای اعتقادی آنها تاثیر بگذارند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول