اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئات مذهبی جم خبر داد

ثبت 170 هیئت مذهبی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئات مذهبی جم از ثبت بیش از 170 هیئت مذهبی در شهرستان جم خبر داد.

ثبت 170 هیئت مذهبی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم محمدصادق سپهرمنش عصر امروز در نشست مسئولان فرهنگی شهرستان جم اظهار داشت: گسترش معارف اسلامی و قرآنی در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و در تمام ایام سال باید در این مسیر تلاش کنیم.

وی افزود: در شهرستان جم همواره مردم از برنامه‌های مناسبتی و دینی استقبال کرده‌اند و شور و اشتیاق زیادی دارند.

رئیس شورای هیئات مذهبی جم برگزاری جلسات شورا را قبل از هر مناسبت، از برنامه‌های اصلی شورا عنوان کرد و برگزاری نشست با مسئولین هیئات مذهبی، نشست با مسئولین شهرستان و نهادهای مرتبط، اجرای برنامه‌های مختلف در اعیاد و ولادات و وفیات و شهادات را نیز از دیگر برنامه‌های این شورا برشمرد.

سپهرمنش از ثبت بیش از 170 هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد و افزود: این هیئات مذهبی در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام محرم و صفر و ماه مبارک رمضان، در فاطمیه اول و دوم برنامه‌های منظم و منسجمی اجرا می‌کنند.

وی از توزیع پرچم و تراکت در مناسبت‌های سال بین هیئات مذهب خبر داد و خواستار حمایت ویژه در این راستا شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی جم تعداد مساجد شهرستان را 114 مسجد و حسینیه‌های شهرستان را 72 باب ذکر کرد و از حمایت همیشگی تبلیغات اسلامی از برنامه‌های شورای هیئات مذهبی تقدیر کرد.

سپهرمنش به برگزاری جشن‌های ویژه اعیاد شعبانیه در شهرستان اشاره کرد و گفت: این جشن‌ها در اکثر هیئات مذهبی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری جشن‌های با شکوه در نیمه شعبان نیز انجام شده است.

وی اذعان داشت: دشمنان با تمام ظرفیت برای زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند و باید با برنامه‌های فرهنگی و دینی و با اجرای برنامه‌های پرمحتوا در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول