اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تشکل‌های دینی دشتستان خبر داد

مشارکت 70 هیئت مذهبی در جشن‌های نیمه شعبان دشتستان

خبرگزاری فارس: مسئول تشکل‌های دینی دشتستان از مشارکت 70 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در جشن‌های نیمه شعبان این شهرستان خبر داد.

مشارکت 70 هیئت مذهبی در جشن‌های نیمه شعبان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمدجواد غلامحسین‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان فرهنگی و دینی دشتستان اظهار داشت: توسعه فرهنگ دینی در جامعه ارزش و اهمیت زیادی دارد که همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

وی افزود: در ماه رجب و شعبان شاهد تلاش ویژه هیئت‌ها و گروه‌های مختلف مذهبی هستیم و در هفته جاری این برنامه‌ها گسترش می‌یابد.

مسئول تشکل‌های دینی دشتستان از مشارکت 70 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در جشن‌های نیمه شعبان خبر داد و خاطر نشان کرد: به مناسبت سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) مراسم جشن‌های نیمه شعبان با مشارکت و اجرای برنامه توسط 70 هیئت مذهبی رسمی در دشتستان برگزار می‌شود.

غلامحسین‌زاده افزود: برپایی ایستگاه صلواتی در بیش از 130 نقطه شهرستان، آذین‌بندی مساجد و حسینیه‌ها، برگزاری گفتمان دینی و توزیع بسته‌های فرهنگی از اهم برنامه‌های هیئات مذهبی است.

وی ادامه داد: تعداد 50 هیئت برادران و 20 هیئت خواهران در این مراسم مشارکت می‌کنند.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز از برگزاری طرح فرهنگ‌سازی انس با قرآن خردسالان پیش دبستانی در دشتستان خبر داد.

محمد حسن‌پور اذعان داشت: در راستای ترویج فرهنگ غنی قرآن و آشنایی کودکان با این کتاب هدایت طرح فرهنگ‌سازی انس با قرآن کریم ویژه خردسالان پیش‌دبستانی در مؤسسه قرآنی منتظران ‌المهدی (عج) دالکی وابسته به تبلیغات اسلامی دشتستان برگزار می‌شود.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: مربی این دوره آموزشی سیده زهرا موسوی از قاریان و فعالین قرآنی استان است.

وی همچنین از برگزاری کلاس‌های قرآن ویژه کودکان در دشتستان خبر داد و گفت: به همت هیئت فاطمه زهرا (س) وابسته به اداره تبلیغات اسلامی کلاس آموزش قرآن برای کودکان زیر 8 سال در روستای بنداروز از توابع دشتستان در حال برگزاری است.

در این نشست سایر مسئولان فرهنگی و دینی نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم افزایش کیفیت برنامه‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول