اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

هیئت‌های مذهبی مازندران باید تقویت شوند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هیئت‌های مذهبی که ریشه مردمی دارند در استان مازندران باید تقویت شود.

هیئت‌های مذهبی مازندران باید تقویت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای عالی جوانان مازندران در ساری با تبریک ایام ولادت امام زمان(عج) اظهار داشت: در آموزه‌های دینی توجه به جوانان در راس امور قرار دارد و بزرگان دین اسلام در توجه به جوانان نگاه ویژه‌ای داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: جوانان در پذیرش تربیت نسبت به سایر اقشار آمادگی بیشتری دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در به‌ کارگیری نیروهای که برای تربیت جوانان در نظر گرفته می‌شود باید دقت کرد، گفت: کسانی باید تربیت امور جوانان را برعهده بگیرند که بازدارندگی و امید را در برنامه‌های تربیتی خود گنجانده باشند.

این مسئول با هشدار نسبت به تعدد عرفان‌های کاذب در جهان خاطرنشان کرد: 5 هزار عرفان کاذب در جهان در حال فعالیت هستند و در هدایت درست جوانان نیز این موضوع باید مد نظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به رواج برخی ورزش‌ها مثل یوگا در کشور اشاره کرد و گفت: ما باید به دنبال احیا ورزش‌های باشیم که در کنار ورزش اعتقادات دینی ما نیز توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: ورزش‌های سنتی ما به نسبت با عقیده‌های دینی ما سازگاری دارند.

طبرسی به حضور جوانان کشور در عرصه‌های علمی اشاره کرد و گفت: در 25 سالی که کشور ما در زمینه پیگیری صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای در حال فعالیت است، همه برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای توسط جوانان پیگیری و اجرا می‌شود.

وی یکی از اهداف اصلی دشمن در دانشگاه‌ها را منحرف کردن جوانان از مسیر علم و دانش عنوان کرد و بیان داشت: دشمن در فتنه 88 به دنبال به انزوا کشیدن دانشگاه و خارج کردن این مرکز علمی کشور از مسیر اصلی‌اش بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: در این عرصه دشمن موفق نشد به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد.

این مسئول تاکید کرد: گام بعدی دشمن برای منحرف کردن جوانان حضور در میدان‌های ورزشی و ایجاد انحراف در این عرصه است و برای دستیابی به اهدافش تلاش دارد تا رنگ و بوی معنویت را از ورزش دور کند.

وی خواستار توجه بیشتر به مسائل جوانان در مازندران شد و عنوان کرد: با نگاهی به گذشته به خوبی می‌شود حضور جوانان را در عرصه‌های مختلف علمی و سیاسی کشور مشاهده کرد.

طبرسی با اشاره به توجه ویژه امام(ره) به امور جوانان تاکید کرد: در حال حاضر رهبر معظم انقلاب نیز توجه‌ای مناسبی به امور جوانان دارد و در مناسبت‌های مختلف ارتباط صمیمی با جوانان برقرار می‌کند.

این مسئول خواستار برقراری ارتباط  بیشتر جوانان با مسئولان مذهبی و دینی در شهرهای استان شد و بیان داشت: جوانان تشنه صداقت هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اذعان داشت: هیئت‌های مذهبی که ریشه مردمی دارند در استان مازندران باید تقویت شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول