اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

فعالیت 95 هیئت مذهبی در برنامه‌های ماه رمضان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از فعالیت 95 هیئت مذهبی در برنامه‌های ماه رمضان دشتستان خبر داد.

فعالیت 95 هیئت مذهبی در برنامه‌های ماه رمضان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی دشتستان اظهار داشت: ماه رمضان فرصت مبارکی است که باید برای اصلاح جامعه از آن نهایت بهره‌برداری را بکنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطر نشان کرد: بهترین مبلغ و راهنما در تاریخ بشریت چیزی جز قرآن کریم نیست.

محمودی‌نیا بیان داشت: احیای معارف دین و پیام‌های کتاب وحی رسالت خطیری است که امروز بر عهده روحانیون و مبلغان است و در ماه مبارک رمضان باید به طور خاص به این مساله توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: روحانیان در ماه مبارک رمضان در زمینه نشر و ترویج اندیشه‌ها و پیام‌های اهل بیت (ع) در جامعه باید نسبت به رسالت خود آگاه بوده و در این راستا تلاش بی‌وقفه‌ای داشته باشند و از مجالس وعظ و پند در این زمینه بهره ببرند.

این مسئول یادآور شد: گسترش مفاهیم دینی و قرآنی و اثرگذاری معنوی قرآن کریم در جامعه از مسائل مهمی است که در هدایت و ارشاد جامعه اثرگذار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اذعان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم در سال جاری رشدی چشمگیر نسبت به سال قبل داشته و استقبال بیشتری از این کلاس‌ها شده است.

محمودی‌نیا بیان داشت: برگزاری کلاس‌های ختم قرآن، برپایی ایستگاه پاسخ به سئوالات شرعی و همکاری در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از اولویت‌های کار هیئات مذهبی در ایام ماه رمضان است.

وی از فعالیت 95 هیئت مذهبی در برنامه‌های ماه رمضان دشتستان خبر داد و ادامه داد: 95 هیئت مذهبی یاد شده در دو بخش شهری و حومه پراکنده بوده و در شب‌های ماه رمضان با روحانیون اعزامی و مستقر همکاری می‌کنند.

محمودی‌نیا اضافه کرد: برگزاری جلسات ختم قرآن و دعا در شب‌های ماه رمضان توسط هیئات مذهبی با استقبال مردم روزه‌دار همراه بوده و مشارکت مردم در برنامه‌های فرهنگی هیئات مذهبی خوب و قابل قبول است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: از مسئولان می‌خواهیم از هیئات مذهبی حمایت کنند و زمینه را برای گسترش فعالیت‌های ایشان هموار سازند.

وی بیان داشت: به منظور آگاهی مردم از زمان دقیق اوقات شرعی بالغ بر یک‌هزار جدول اوقات شرعی بین مراجعیت تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی توزیع شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول