اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش جالب علی دایی به اظهارات سرمربی سایپا

ما ساکتیم، آنها اعتراض می‌کنند

خبرگزاری فارس: علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در واکنش به اظهارات مجتبی تقوی که پرسیده بود "چرا محسن قهرمانی سه مسابقه سایپا را قضاوت کرده؟" گفت: جالب است که ما ساکت هستیم و آنها اعتراض می‌کنند.

ما ساکتیم، آنها اعتراض می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش برابر سایپای البرز در ورزشگاه انقلاب کرج در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این دیدار گفت: اگر چه ما سه امتیاز ارزشمند را بدست آوردیم،‌ اما به هیچ عنوان از عملکرد بازیکنان خود راضی نیستم.

وی تصریح کرد:‌ آنها حتی 50 درصد بازی همیشگی خود را به نمایش نگذاشته و در کمال تعجب توپ و میدان را طی نیمه نخست به حریف واگذار کردند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تاکید کرد: اگر بازیکنان ما برنامه‌های تاکتیکی را به خوبی اجرا می‌کردند،‌ برای رسیدن به گل 90 دقیقه منتظر نمی‌ماندیم.

دایی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه عملکرد تیم داوری در این بازی چگونه بود؟ گفت: به اعتقاد من آقای قهرمانی و کمک‌های ایشان قضاوت صحیحی داشتند و تصمیم‌های آنها تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

وی ادامه داد: در مورد صحنه پنالتی معتقدیم که داور مسابقه به صورت صحیح علیه سایپا سوت زد و به دلیل نزدیکی به محوطه جریمه خطای بازیکن حریف را به درستی تشخیص داد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن به تعویض‌های خود در این دیدار اشاره کرد و گفت: نیمه نخست بازی همیشگی خود را انجام نداده و بازیکنان ما به دلایل مختلف نتوانستند دستورات تاکتیکی را در زمین اجرا کنند.

دایی بیان داشت: به همین دلیل لازم بود تغییری در شیوه بازی و همچنین نفرات خود داشته باشیم که این تغییرات در نهایت موثر واقع شد و توانستیم ضمن برتری بر سایپا در میانه میدان، به گل نیز برسیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه سرمربی سایپا به قضاوت سه بازی تیم خود توسط محسن قهرمانی تنها در هفت هفته اعتراض دارد، آیا این اعتراض صحیح است؟ ادامه داد: این صحبت‌ها خیلی جالب است، چرا که اگر اعتراضی هم وجود داشته باشد باید از سوی راه‌آهن مطرح شود.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن خاطرنشان کرد: حالا که ما ساکت هستیم،‌ نمی‌دانم چرا آنها اعتراض می‌کنند.

دایی از کسب پیروزی برابر سایپای البرز اظهار رضایت کرد و متذکر شد: امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم روند موفقیت راه‌آهن طی سه بازی اخیر را تداوم بخشیده و به صدر جدول صعود کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: ما تازه در اول راه هستیم و اگر می‌خواهیم در بین تیم‌های بالای جدول حضور داشته باشیم، باید در بازی‌های آینده تنها به فکر پیروزی باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول