اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

زنگ خطر برای فوتبال اصفهان به صدا درآمده است

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: قبول شکست‌های پی در پی در پنج هفته نخست لیگ برتر زنگ خطر را نه تنها برای ما بلکه برای فوتبال اصفهان به صدا درآورده است.

زنگ خطر برای فوتبال اصفهان به صدا درآمده است

پیام صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر گفت: ذوب‌آهن فصل امسال را با مشکلات بسیاری آغاز کرد و از همان ابتدا نیز مشخص بود ما در این دوره نمی‌توانیم مانند گذشته نتیجه‌ بگیریم.

وی تصریح کرد: این مشکلات بر کسی پوشیده نیست و همه می‌دانند ذوب‌آهن با چه شرایطی در لیگ برتر این فصل حاضر می‌شود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: ما مشکل فنی و تاکتیکی نداریم، چرا که کارنامه کادر فنی در فوتبال ایران مشخص است و از سوی دیگر بازیکنان با استعداد و خوبی در اختیار داریم، بنابراین شکست در پنج هفته پی در پی ریشه در جای دیگری دارد و مربوط به کم‌کاری مربیان و بازیکنان نیست.

صادقیان در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی ذوب‌آهن اصفهان که دارای مقام‌های متعدد قهرمانی و نائب قهرمانی در لیگ برتر و حتی جام باشگاه‌های آسیا است را به این روز انداخته؟ گفت: من نمی‌خواهم وارد مسائلی شوم که مربوط به حوزه کاری مدیریت باشگاه است و آنها باید در این زمینه اظهار نظر کنند.

وی تاکید کرد: تنها به عنوان یک بازیکن که به تیم ذوب‌آهن و فوتبال اصفهان علاقه ‌دارم هشدار می‌دهم که زنگ خطر برای فوتبال این استان به صدا درآمده است

* شرمنده هواداران ذوب‌آهن هستیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه به دیدار تیمش برابر گهر زاگرس اشاره کرد و گفت: در این بازی ما تمام تلاش خود را به کار بستیم و حملات بسیاری را بر روی دروازه حریف طراحی و اجرا کردیم، اما متاسفانه به نتیجه نرسید.

صادقیان ادامه داد: نتیجه عادلانه برای این بازی پیروزی با اختلاف حداقل 2 گل به سود ذوب‌آهن بود، اما باز هم شرمنده هواداران خود شدیم و نتوانستیم آنها را با کسب پیروزی خوشحال کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر مسئولان استان اصفهان و مدیریت ورزش کشور فکری برای رفع مشکلات ذوب‌آهن انجام ندهد، در دیدارهای آتی نیز موفق نبوده و خطر سقوط یکی از بهترین‌ تیم‌های فوتبال ایران بیش از گذشته ما را تهدید خواهد کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول