اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک پیروزی و یک شکست برای شهرداری تبریز

صابر میرقربانی به تیم شهرداری تبریز پیوست

خبرگزاری فارس: صابر میرقربانی به تیم فوتبال شهرداری تبریز پیوست.

صابر میرقربانی به تیم شهرداری تبریز پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این بازیکن همانند مارکوپولو دائماً در حال سفر بوده و کمتر در تیم و شهری بیشتر از یک فصل مستقر می‌شود.

البته پیش از وی ستار همدانی با بازی در 11 باشگاه رکورددار بوده اما میرقربانی این فرصت را دارد که این رکورد را از بازیکن تبریزی بگیرد.

پیکان قزوین، شهرداری اراک، نفت آبادان، سایپای کرج و پاس همدان باشگاه‌هایی هستند که میرقربانی در آنها توپ زده است. میرقربانی چند سال پیش با تراکتورسازی مذاکره و حتی به توافق رسیده بود، اما در آخرین لحظات به تیم سایپا ملحق شد.

یک پیروزی و یک شکست برای شهرداری تبریز

تیم شهرداری تبریز که برای حضور در لیگ دسته یک ایران حاضر می‌شود دو بازی تدارکاتی برگزار کرد که در یک بازی به پیروزی رسیده و در بازی دیگر متحمل شکست شد.

شهرداری ابتدا مقابل تیم اتکای گلستان به پیروزی سه بر یک دست یافت. گل‌های شاگردان کمالوند را صابر میرقربانی، مهران فرضیات و کمال کامیابی به ثمر رساندند.

شهرداری در دیگر بازی تدارکاتی خود در حالی نتیجه را با دو گل به مس سونگون واگذار کرد که در ترکیب اولیه خود از  بازیکنان تستی استفاده کرده بود.

شهرداری تبریز امسال در لیگ دسته یک ایران با تیم‌های پاس همدان، ‌شهرداری یاسوج، راهیان کرمانشاه، مس رفسنجان، کاوه تهران، نیروی زمینی تهران، صنعتی خوزستان، ملی حفاری اهواز، برق شیراز، فولاد یزد، ایرانجوان بوشهر، سایپای شمال و شهرداری بندرعباس همگروه است. این تیم سال گذشته با قرار گرفتن در رده شانزدهم لیگ برتر به لیگ دسته یک ایران سقوط کرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول