اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز:

شکست راه‌آهن توانایی سایپا را اثبات می‌کند

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: کسب پیروزی برابر راه‌آهن موجب می‌شود که همه اهالی فوتبال به توانایی‌ تیم ما در فصل جاری لیگ برتر ایمان آورده و قدرت خود را اثبات کنیم.

شکست راه‌آهن توانایی سایپا را اثبات می‌کند

محسن یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج به دیدار آتی تیمش برابر راه‌آهن اشاره کرد و اظهار داشت: راه‌آهن در فصل گذشته فراز و فرودهای بسیاری در کارنامه خود داشته و به عنوان تیم تساوی‌ها شناخته می‌شد.

وی تصریح کرد: اما امسال وضعیت با گذشته متفاوت بوده و شاهد هستیم که راه‌آهن با قدرت بیشتری برابر حریفان خود حاضر می‌شود.

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی افزود: بنابراین ما بازی سختی در پیش داریم و اگر مقابل بازیکنان حریف غفلت کنیم، نمی‌توانیم روند پیروزی‌های خود را تداوم ببخشیم.

یوسفی در پاسخ به این پرسش که چه نظری درباره عملکرد علی دایی در حوزه مربیگری دارد؟‌ گفت: طی حدود 20 سالی که علی دایی در فوتبال ایران فعالیت می‌کند، هم زمانی که یک بازیکن ملی به شمار می‌آمد و هم در کسوت مربی‌گری تاثیرگذار بوده و از جایگاه بالایی در میان مردم و اهالی فوتبال برخوردار است.

وی تاکید کرد:‌ علی دایی را همه می‌شناسند و به توانایی‌ها و دانش وی اعتقاد دارند،‌ بنابراین رقابت با تیمی که دایی در آن حضور دارد، برای هر بازیکن ایرانی تفاوت ویژه‌ای با دیگر بازی‌ها خواهد داشت.

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز بیان داشت: با توجه به اینکه راه‌آهن در فصل جاری نسبت به گذشته قدرتمند‌تر شده، بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنیم و باید با تمام توان برابر حریف حاضر شویم.

یوسفی گفت: به هر حال ما برای حفظ صدرنشینی مجبور به کسب پیروزی هستیم و باید از امتیاز میزبانی برای رسیدن به سه امتیاز کامل بازی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نقاط ضعف و قوت راه‌آهن را به ویژه در خط دفاعی می‌شناسیم و تلاش می‌کنیم در همان 45 دقیقه نخست کار را تمام کنیم.

این بازیکن فوتبال متذکر شد: اگر مردم استان البرز برای حمایت از سایپا به ورزشگاه بیایند،‌ توانایی کسب پنجمین پیروزی در لیگ برتر را داشته و با خیال راحت‌تر دیدارهای باقی مانده را برگزار خواهیم کرد.

یوسفی در پایان تاکید کرد: به طور قطع با کسب این پیروزی به منتقدانی که تصور می‌کنند حضور سایپا در صدر جدول اتفاقی بوده، توانایی‌ها ما اثبات خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول