اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز:

نباید صدر جدول لیگ را از دست بدهیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت:‌ قرار گرفتن در صدر جدول لیگ برتر برای هر تیمی مقدور نیست و ما نباید این جایگاه را به سادگی از دست بدهیم.

نباید صدر جدول لیگ را از دست بدهیم

ابراهیم صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در حالی که تنها شش هفته از رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال کشورمان می‌گذرد، به اکثر تیم‌ها ثابت گردیده که سایپا امسال با توان بیشتر و با هدف وارد مسابقات شده است.

وی تصریح کرد: تیم ما زودتر از تمام حاضران لیگ برتر تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرد و در حالی که اکثر باشگاه‌ها در حال چانه‌زنی برای خرید بازیکن بودند،‌ تمرینات سختی را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دادیم.

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی افزود: خوشبختانه با کسب سه پیروزی پیاپی، شکست دادن استقلال و سپاهان دو تیم قدرتمند لیگ و بالاخره قرار گرفتن در صدر جدول تا اینجا مزد تلاش‌های خود را گرفته‌ایم.

* سایپا نیازمند آرامش است

صادقی در پاسخ به این پرسش که نماینده استان البرز آیا توانایی حفظ صدرنشینی را دارد؟‌ گفت: ما پیش از این به مقام قهرمانی لیگ برتر نیز دست پیدا کرده‌ایم و دلیلی ندارد نتوانیم از جایگاه خود در صدر جدول دفاع کنیم.

وی متذکر شد: البته این کار ساده‌ای نیست و باید تلاش خود را نسبت به گذشته بیشتر کرده و به هر دیدار به عنوان یک فینال نگاه کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: تیم ما از نظر بازیکنان جوان و با انگیزه، بهره‌مندی از بازیکنان با تجربه و میدان دیده و بالاخره کادر فنی توانمند هیچ مشکلی ندارد و در حال حاضر تنها به آرامش و تمرکز نیاز داریم.

صادقی بیان داشت:‌ مدیریت باشگاه این شرایط را فراهم کرده و هم اکنون تمرینات تیمی و آماده‌سازی سایپای البرز در فضایی مناسب، بدون حاشیه و صمیمی پیگیری می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: هدف سایپا قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر و راه‌یابی به جام باشگاه‌های آسیا است و بازیکنان این تیم و کادر فنی برای تحقق این هدف هم قسم شده‌اند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول