اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سایپا در آمادگی کامل به سر می‌بر‌د

ایو‌بی: ‌بازیکنان آلومینیوم تا دقیقه نود می‌جنگند

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: ‌حریف این هفته سایپا تیم سخت‌کوش و جنگنده‌ای است که تا دقیقه نود برای اجرای برنامه‌های مربیان خود مبارزه می‌کنند.

ایو‌بی: ‌بازیکنان آلومینیوم تا دقیقه نود می‌جنگند

مجید ایوبی امروز در گفت‌وگو ‌‌با خبرنگار فارس در کرج درباره دیدار تیمش در هفته ششم مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: ما در 2 هفته اخیر 2 پیروزی مهم و ارزشمند را کسب کرده و در آخرین بازی موفق به شکست سپاهان در اصفهان شدیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کسب 6 امتیاز در 2 هفته موجب شد که سایپا تنها یک امتیاز از تیم صدرنشین فاصله داشته و در صورت کسب سومین پیروزی پیاپی در جمع 3 تیم برتر جدول قرار خواهیم گرفت.

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی با بیان اینکه در این فصل سایپا به دنبال کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی است، گفت: بازی با آلومینیوم بهترین فرصت برای حضور در جمع 3 تیم صدر جدول است و نباید از این فرصت به راحتی بگذریم.

ایوبی افزود: خوشبختانه در این دیدار میزبان هستیم و از سوی دیگر بازیکنان سایپا در آمادگی کامل به سر می‌برند و امیدوار به کسب نتیجه هستیم.

* آلومینیوم تیم ضعیفی نیست

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کادر فنی سایپا شناختی از حریف این هفته خود دارد؟‌ گفت: شب گذشته به همراه کادر فنی فیلم دیدارهای اخیر آلومینیوم را تماشا کرده و مربیان نقاط ضعف و قوت حریف را تشریح کردند.

بازیکن میانی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان افزود: حریف این هفته سایپا تیم سخت‌کوش و جنگنده‌ای است که تا دقیقه نود برای اجرای برنامه‌های مربیان خود مبارزه می‌کنند.

ایوبی گفت: بنابراین ما بازی سختی را در پیش داریم و اگر از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکنیم، موفق نخواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: سایپا با هدف کسب سومین پیروزی پیاپی و تداوم روند موفقیت به میدان می‌رود و امیدواریم با حمایت هواداران این مهم محقق شود.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و آلومینیوم هرمزگان عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

هم اکنون سایپا با کسب 10 امتیاز از 5 هفته نخست رقابت در لیگ برتر به دلیل تفاضل گل کمتر در رده ششم قرار دارد، اما باید توجه داشت که تیم‌های سوم تا ششم از نظر امتیاز مساوی بوده و 10 امتیازی هستند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول