اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز:

سایپا صدر جدول را از دست نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز گفت: ما صدر جدول را به راحتی به دست نیاورده و با تلاش بیشتر این جایگاه را حفظ می‌کنیم.

سایپا صدر جدول را از دست نمی‌دهد

سعید دقیقی که تک گل سه امتیازی تیمش را در دیدار با آلومینیوم به ثمر رساند و سایپا با کسب این پیروزی به صدر جدول صعود کرد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همان طور که در گذشته نیز تاکید کرده بودیم، سایپا این فصل با تیمی قدرتمند و با برنامه وارد رقابت‌های لیگ برتر شده است.

وی تصریح کرد: اکثر کارشناسان ورزشی و رسانه‌ها در ابتدای لیگ حساب چندانی بر روی سایپا باز نکرده بودند و وقتی استقلال را در خانه خودشان شکست دادیم، گفتند این پیروزی اتفاقی بوده و بازیکنان قلعه‌نویی هماهنگ و آماده نبودند.

مهاجم نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: با این وجود بازیکنان سایپا هم قسم شده و با تمرینات خوبی که پشت‌سر گذاشتیم و حضور نفرات با انگیزه و با تجربه به موفقیت تیم خود اعتقاد و اطمینان داشته و داریم.

دقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار سایپای البرز با آلومینیوم هرمزگان اشاره کرد و گفت: ما در این بازی باید سه امتیاز را کسب کرده و می‌دانستیم پیروزی این هفته چه تاثیری در جایگاه سایپا در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد.

وی تاکید کرد: به همین دلیل در هفته گذشته تمام توان و تلاش خود را برای ارائه بازی منطقی و کسب نتیجه برابر آلومینیوم هرمزگان متمرکز کرده و به این هدف مهم دست پیدا کردیم.

* تلاش برای تداوم پیروزی‌های سایپا در لیگ برتر

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم توانایی حفظ صدرنشینی را دارد؟ گفت: ما هیچ چیزی از تیم‌های بزرگ و صاحب نام کمتر نداشته و با توجه به توانایی و ظرفیت بالای بازیکنان و کادر فنی و حمایت مدیریت، رسیدن به مقام قهرمانی در این دوره نیز دور از دسترس سایپا نیست.

دقیقی متذکر شد: البته حفظ صدرنشینی در رقابت‌هایی که حریفان بزرگ و سرسخت داریم و همچنین رسیدن به مقام قهرمانی کار ساده‌ای نیست و ما برای تداوم پیروزی‌های سایپا باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

* راه‌آهن را هم شکست می‌دهیم

وی در ادامه با اشاره به دیدار سایپای البرز با راه‌آهن در هفته هفتم گفت: در این دیدار ما میزبان هستیم و باید برای حفظ صدرنشینی با کسب سه امتیاز دیگر بازی را به پایان برسانیم.

دقیقی در پایان تاکید کرد: راه‌آهن امسال تیم خوب و با انگیزه‌ای نشان داده و به طور قطع بازی حساس و سختی در پیش داریم و امیدوارم با بهره‌گیری از امتیازات میزبانی به سه امتیاز کامل برابر راه‌آهن دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول