اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز:

شخصیت و تیم‌های علی دایی قابل احترام هستند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: شخصیت اخلاقی و ورزشی و همچنین تیم‌هایی که علی دایی هدایت آن را بر عهده دارد،‌ قابل احترام هستند.

شخصیت و تیم‌های علی دایی قابل احترام هستند

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج و در آستانه دیدار تیمش با راه‌آهن تهران در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: در فوتبال کشورمان چهره‌های شاخصی حضور داشته و دارند که همواره تاثیرگذار بوده و در رشد و پیشرفت این رشته ورزشی تلاش‌های بسیاری انجام دادند.

وی تصریح کرد: یکی از این ورزشکاران به طور قطع علی دایی است که فوتبال‌دوستان و علاقه‌مندان به این ورزش برای وی ارزش و احترام بسیار بالایی قائل هستند.

سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: علت جایگاه علی دایی در ایران تلاش‌های وی برای پیشرفت و توسعه فوتبال کشورمان است که از سوی خارجی‌ها نیز مورد تایید قرار گرفته است.

تقوی با اشاره به در پیش بودن دیدار سایپای البرز با راه‌آهن تهران تاکید کرد: از اینکه حریف ما تیمی با هدایت علی دایی است خوشحال هستیم چرا که شخصیت وی و تیم‌هایی که دایی هدایت آنها را بر عهده دارد،‌ همواره قابل احترام بوده‌ و رقابت با این تیم‌ها برای ما ارزشمند است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه شیوه‌ای برای دیدار با راه‌آهن تهران اتخاذ خواهد کرد؟ گفت: به دلیل برخی مصدومیت‌ها مجبور به تغییرات اجباری در ترکیب تیم به ویژه خط دفاع و هافبک هستیم، اما به طور قطع شیوه ما همچون بازی‌های گذشته تهاجمی بوده و برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

این سرمربی فوتبال تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم‌های علی دایی نیز هیچگاه ضد فوتبال بازی نکرده و به دنبال ارائه بازی جذاب و تهاجمی هستند، به احتمال زیاد بازی پربرخورد و تماشاگرپسندی را شاهد خواهیم بود.

تقوی اذعان داشت: هدف ما کسب سه امتیاز کامل این دیدار خانگی است و در صورت موفقیت جایگاه خود را در صدر جدول تحکیم خواهیم کرد.

وی در پایان متذکر شد: حضور در صدر جدول ما را مغرور نکرده و در برابر راه‌آهن نیز با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول