اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تهاجمی تیم فوتبال سایپای البرز:

من تک ستاره سایپا نیستم

خبرگزاری فارس: هافبک تهاجمی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با وجود اینکه هواداران و رسانه‌ها به من لطف بسیاری دارند،‌ اما باید تاکید کنم که تک ستاره سایپا نیستم و همه تیم برای موفقیت‌های اخیر تلاش کرده‌اند.

من تک ستاره سایپا نیستم

میلاد غریبی که طی سه هفته اخیر رسانه‌های ورزشی عملکرد وی را یکی از عوامل اصلی موفقیت نارنجی‌پوشان کرجی توصیف کرده‌اند، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: زحمات چندین ماهه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت سایپا که با وجود امکانات محدود تمرینات سخت و بسیاری را برگزار کردیم، در حال نتیجه دادن بوده و طی هفته‌های اخیر پیروزی‌های بزرگی کسب کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما در همان هفته‌های نخست لیگ برتر موفق به شکست استقلال تهران در ورزشگاه آزادی شدیم که برخی از کارشناسان ضعف استقلال را عامل اصلی این نتیجه توصیف کردند و نه قدرت و توانمندی سایپا.

* پیروزی‌های سایپا جرقه‌ای نیست

هافبک نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در ادامه به پیروزی‌های تیمش برابر داماش و سپاهان اصفهان اشاره و تاکید کرد: وقتی توانستیم سپاهان را در اصفهان با دو گل و با اقتدار شکست دهیم، به همه ثابت شد که سایپای امسال با گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد.

غریبی گفت: پیروزی‌های اخیر سایپا به ویژه کسب سه برد پیاپی و جمع‌آوری 9 امتیاز کامل این بازی‌ها جرقه‌ای و بر اساس حادثه نبوده و بازیکنان ما قدرت خود را به حریف دیکته کردند.

* همه تیم برای موفقیت تلاش می‌کنند

وی در بخش دیگری از سخنان خود و در واکنش به تحلیل برخی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه میلاد غریبی ستاره اصلی سایپای البرز در بازی‌های اخیر بوده،‌ گفت: هیچ کس از تعریف و تمجید ناراحت نمی‌شود، اما واقعیت این است که من تک ستاره سایپا نیستم.

این بازیکن فوتبال ادامه داد: در این روزها از نظر آمادگی روحی و جسمی در سطح بسیار بالایی قرار داشته و از اینکه در تیم سایپا موثر هستم، روحیه مضاعفی پیدا کرده‌ام.

غریبی متذکر شد: با این وجود اگر بخواهیم موفقیت‌های سایپا را به ویژه سه پیروزی پیاپی را به حساب یک و یا چند بازیکن بگذاریم، در حق دیگران جفا کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: برای رسیدن یک تیم به پیروزی همه مجموعه به ویژه کسانی که در بیرون میدان شرایط را برای بازیکنان فراهم می‌کنند، موثر و تاثیرگذار هستند.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: اگر سایپا از همدلی و شرایط مناسب محروم بود، به طور قطع چنین نتایج خوبی را کسب نمی‌کردیم.

غریبی اذعان داشت: البته ما باید تمام پیروزی‌های گذشته را فراموش کرده و به فکر روزهای آینده باشیم، چرا که حتی یک لحظه غفلت موجب می‌شود که تیم‌های بزرگ و حرفه‌ای از این فرصت برای پایین کشیدن سایپا از صدر جدول استفاده کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول