اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال گهر زاگرس:

روزهای بدشانسی و ناکامی‌ گهر تکرار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال گهر زاگرس گفت:‌ خوشبختانه با اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده و رفع نقاط ضعف تیم به شرایط مطلوب دست یافته و روزهای بدشانسی و ناکامی را پشت سر گذاشته‌ایم.

روزهای بدشانسی و ناکامی‌ گهر تکرار نمی‌شود

فرشاد فلاحت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ما در هفته‌های نخست لیگ برتر به دلایل مختلف و متعدد از جمله نداشتن تجربه شرکت در رقابت‌های حرفه‌ای و لیگ برتر، نتوانست در حد انتظار ظاهر شود.

وی تصریح کرد: به همین دلیل در هفته‌های اول لیگ امتیازات زیادی را از دست داده و در جمع تیم‌های رده پایین جدول رده‌بندی قرار گرفتیم.

مربی تیم فوتبال گهر زاگرس متذکر شد: البته در همان روزها نیز کادر فنی اعتماد کافی را به بازیکنان و همچنین برنامه‌های خود داشت و می‌دانستیم که این بحران‌ها به زودی پایان خواهد یافت.

فلاحت‌زاده در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه دلیل اصلی ناکامی‌های گهر در هفته‌های ابتدایی لیگ چه بود؟ گفت: همان طور که گفتم ما تجربه کافی برای بازی در رده حرفه‌ای فوتبال کشور نداشته و بسیاری از بازیکنان ما نسبت به تیم‌های صاحب نام هراسی در دل داشتند.

وی متذکر شد: در همین شرایط به مصاف پرسپولیس تهران رفتیم و با اقداماتی که کادر فنی برای بازیکنان انجام داد، آنها روحیه لازم برای مقابله با پرسپولیس را کسب کردند.

مربی تیم فوتبال گهر زاگرس ادامه داد: در این دیدار بازیکنان ما عملکرد قابل قبولی داشته و اگر با اشتباه داوری مواجه نمی‌شدیم، کسب سه امتیاز کامل بازی دور از دسترس نبود.

فلاحت‌زاده بیان داشت: با وجود اینکه برابر پرسپولیس با تساوی از زمین خارج شدیم، این نتیجه اعتماد و خودباوری لازم را به بازیکنان ما داد.

وی افزود: از آن پس به سراغ برنامه‌های تاکتیکی رفته و تمرینات ویژه‌ای را برای نشان دادن توانایی خود در دیدارهای باقی مانده انجام دادیم.

مربی تیم فوتبال گهر زاگرس که تیمش بازی‌های خانگی خود را به دلیل برخی اشکالات و کمبودها در کرج و ورزشگاه انقلاب این شهرستان برگزار می‌کند، ابراز داشت: این تمرینات موجب شد که در هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر برابر ذوب آهن به سه امتیاز و همچنین مقابل فجر به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کنیم.

فلاحت‌زاده با تاکید بر اینکه روزهای بدشانسی و ناکامی گهر دیگر باز نمی‌گردد، گفت: در حال حاضر از میزان آمادگی خوبی برخوردار بوده و برای مقابله با نفت آبادان در هفته هفتم و کسب پیروزی آماده هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: ما برای کسب سه امتیاز به مصاف نفت رفته و در تلاش هستیم تا ضمن دست‌یابی به پیروزی به جایگاه خود در جدول سامان داده و هواداران پرشمار گهر را شاد کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول