اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوری در گفت و گو با فارس:

‌استقلال و پرسپولیس باید اخلاقی‌ترین تیم‌های ایران باشند

خبرگزاری فارس: مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مردم ما از 2 تیم سرخابی انتظار دارند که بر مسائل اخلاقی تاکید داشته و اخلاقی‌ترین تیم‌های ایران باشند.

‌استقلال و پرسپولیس باید اخلاقی‌ترین تیم‌های ایران باشند

ابراهیم شکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به در پیش بودن شهرآورد پایتخت گفت: متاسفانه اکثر بازی‌های این 2 تیم به دلیل استرس بسیار بالایی که بر ورزشگاه و ذهن بازیکنان حاکم است، خوب و زیبا از کار در نمی‌آید.

وی تصریح کرد: علت این است که هواداران پرشمار استقلال و پرسپولیس در این دیدار از تیم خود فقط پیروزی می‌خواهند و به همین دلیل شکست در بازی دربی برای آنها به معنی پایان دنیا است.

مدافع این فصل تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: در کشورهای پیشرفته از نظر فوتبالی همیشه دیدارهای حساس زیباتر از دیگر بازی‌ها است و به عنوان نمونه بازی رئال و بارسلونا در اسپانیا و یا اینتر و آث میلان در ایتالیا همواره زیبا و دیدنی است.

شکوری افزود: متاسفانه در فوتبال ما این موضوع برعکس بوده و بازی‌های استقلال و پرسپولیس از نظر کیفی در سطح پایینی قرار دارد، چرا که 22 بازیکن حاضر در زمین ابتدا به فکر گل نخوردن هستند تا ارائه بازی زیبا.

وی در پاسخ به این پرسش که مردم چه انتظاری از بازیکنان سرخابی دارند؟ گفت: فوتبال امروز در همه امور اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذار بوده و عملکرد بازیکنان و مربیان ما در جامعه اثر زیادی دارد.

مدافع سابق پرسپولیس تهران با اشاره به تجربیات خود از سال‌ها بازی کردن با لباس قرمز افزود: مردم در کوچه و خیابان تمام رفتار ما را زیر نظر داشتند و در صورت انجام کوچک‌ترین اقدام اشتباهی بلافاصله تذکر داده و می‌گفتند از شما انتظار نداریم.

شکوری افزود: بنابراین مشخص است که مردم ما بیش از آنکه به نتیجه کار داشته باشند، می‌خواهند بازی جذاب و پهلوانانه‌ای را تماشا کرده و از تیم‌های محبوب خود انتظار رعایت اخلاق و جوانمردی دارند.

وی تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس باید اخلاقی‌ترین تیم‌ها و باشگاه‌های ایران باشند و در غیر این صورت نمی‌توانند الگوهای مناسبی برای نسل جوان محسوب شوند.

شکوری در پایان گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که بازیکنان بزرگ سرخابی به این اصول پایبند بوده و امیدواریم دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس نیز بازی جذاب و جوانمردانه‌ای باشد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول