اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال سایپای البرز:

آماده کسب چهارمین پیروزی در لیگ برتر هستیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: بازیکنان ما از همه لحاظ در شرایط آرمانی به سر برده و آماده کسب چهارمین پیروزی در لیگ برتر هستیم.

آماده کسب چهارمین پیروزی در لیگ برتر هستیم

امیر افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سایپا در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران است و طی 6 هفته اخیر این واقعیت را به اثبات رسانده‌ایم.

وی تصریح کرد: کسب 13 امتیاز از شش دیدار و قرار گرفتن در صدر جدول با وجود حضور تیم‌های سابقه‌داری چون استقلال،‌ پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان نشان دهنده توانایی و قدرت تیم ما است.

* سایپا بی‌حاشیه‌ترین تیم لیگ برتر است

مربی نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین عامل موفقیت سایپا در هفته‌های نخست لیگ برتر چه بوده؟‌ گفت: نخستین دلیل دور بودن مجموعه سایپا از حاشیه‌های معمول فوتبال ایران است.

افتخاری بیان داشت: به عنوان نمونه زمانی که تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات غرق شده بودند،‌ سایپا در فضایی خالی از هرگونه تنش و استرسی تمرینات خود را آغاز کرد.

وی افزود: همچنین بهره‌مندی از جوانان بی ادعا، اما با انگیزه و پر تلاش در حالی که تیم‌های دیگر به سراغ بازیکنان میلیاردی رفتند، یکی دیگر از دلایل موفقیت سایپا در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر است.

* غرور سم مهلکی برای ما است

مربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه عاملی می‌تواند در راه موفقیت سایپای البرز مانع ایجاد کند؟ گفت: گرفتار مسائل حاشیه‌ای شدن و همچنین بازی کردن با غرور دو عاملی است که هر مجموعه‌ و تیم ورزشی را به زمین می‌زند.

افتخاری در پایان تاکید کرد: انتظار کادر فنی از بازیکنان بزرگ‌تر و با تجربه‌های سایپا این است که شرایط حساس را برای جوان‌ترهای تیم تشریح و آنها را از نظر روحی برای تلاش بیشتر در دیدارهای باقی‌ مانده آماده کنند.

انتهای پیام/ن2/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول