اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال گهر زاگرس:

نباید مقابل فجر بدون امتیاز زمین را ترک کنیم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال گهر زاگرس که دیدارهای تیمش در شهرستان کرج برگزار می‌شود، با اشاره به بازی این هفته برابر فجر سپاسی در هفته ششم لیگ برتر گفت: نباید مقابل حریف شیرازی امتیازی از دست داده و با شکست زمین را ترک کنیم.

نباید مقابل فجر بدون امتیاز زمین را ترک کنیم

فرید عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: متاسفانه در چهار هفته نخست لیگ برتر تیم ما با وجود تلاش زیاد بازیکنان و کادر فنی در نتیجه‌گیری موفق نبود.

وی تصریح کرد: در این هفته‌ها گهر تنها یک امتیاز و آن هم مقابل پرسپولیس تهران کسب کرد و در جمع تیم‌های پایین جدول قرار گرفت.

* مردم ایران بهترین مفسران فوتبال هستند

این بازیکن فوتبال در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه علت اصلی ناکامی گهر زاگرس در هفته‌های نخست لیگ برتر چه بود، گفت: مردم ما بهترین مفسران فوتبال هستند و خودشان به خوبی می‌دانند که چرا گهر از چهار بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است.

عابدی افزود: کمبود امکانات به صورتی که حتی ورزشگاه اختصاصی نداریم و مجبور هستیم در کرج به میدان برویم بزرگ‌ترین مشکل ما در این فصل است.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی عدم نتیجه‌گیری طبیعی است اما کادر فنی و بازیکنان گهر با وجود تحمل مشکلات تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز انجام دادند.

مهاجم تیم فوتبال گهر زاگرس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن که با نتیجه یک بر صفر به سود گهر به اتمام رسید، اظهار داشت: پس از چهار هفته ناکامی برای بازی با ذوب‌آهن برنامه داشتیم و می‌دانستیم که تیم ذوب‌آهن برای زدن گل به آب و آتش می‌زند.

وی تصریح کرد: همین امر فرصت بسیار خوبی برای بازیکنان گهر ایجاد کرد تا از روزنه‌های خط دفاعی حریف برای رسیدن به گل استفاده کنیم.

مهاجم تیم فوتبال گهر زاگرس ادامه داد: یکی از نقاط قوت تیم ما هواداران گهر هستند که در هر بازی با طی کردن چند صد کیلومتر خود را به ورزشگاه رسانده و تیم محبوب شهرشان را تشویق می‌کنند.

عابدی افزود: به همین دلیل بازیکنان و کادر فنی گهر هم‌قسم شدند تا در برابر ذوب‌آهن به پیروزی برسند تا با این اقدام بیش از این شرمنده هواداران نباشند.

وی ادامه داد: کسب پیروزی برابر ذوب‌آهن از این جهت که هواداران ما را خوشحال کرد ارزش بسیاری داشت و امیدوارم در دیدارهای بعدی نیز بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

وی متذکر شد: متاسفانه انجام دیدارهای گهر در ورزشگاه انقلاب کرج مشکلات بسیاری ایجاد کرده و همین امر نیز تاثیر منفی در عملکرد ما داشته است.

* پیروزی برابر ذوب‌آهن باید در برابر فجر هم تکرار شود

عابدی تاکید کرد: البته کسب یک پیروزی برای ما تاثیر چندانی نداشته و برای اینکه از خطر سقوط فرار کنیم باید در دیدارهای بعدی نیز با ارائه بازی منطقی به دنبال پیروزی باشیم.

وی ادامه داد: در هفته ششم ما مهمان فجر سپاسی هستیم که هم‌اکنون با کسب 10 امتیاز در جمع تیم‌های صدر جدولی قرار دارد و مطمئن هستیم که بازی سخت و نفس‌گیری را در پیش خواهیم داشت.

عابدی در پایان اظهار داشت: ما در برابر فجر نیز نیازمند سه امتیاز بازی هستیم و امیدوارم در پایان با تلاش همه بازیکنان و کادر فنی گهر و حمایت هواداران این هدف محقق شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول