اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال/

لوکوموتیورانان شهرری میهمان خودروسازان البرز هستند

خبرگزاری فارس: در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم راه‌آهن شهرری که در رده نهم جدول قرار دارد، باید به مصاف سایپای صدرنشین برود.

لوکوموتیورانان شهرری میهمان خودروسازان البرز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در ادامه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، فردا تیم راه‌آهن شهرری میهمان تیم صدرنشین سایپای البرز است.

این مسابقه فردا و از ساعت 19 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود و تیم راه‌آهن که با دو برد، سه مساوی و یک باخت از شش بازی گذشته خود با 9 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد، می‌کوشد تا با پیروزی برابر شاگردان تقوی به بالانشینان جدول ملحق شود.

مسابقه تیم‌های استقلال تهران و پیکان هم که قرار بود فردا و از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار شود، با تصمیم سازمان لیگ برتر و به‌دلیل برگزاری اجلاس بین‌المللی سران جنبش غیرمتعهدها در پایتخت به زمان دیگری موکول شد.

اکنون سایپا با 13 امتیاز صدرنشین است و تیم‌ نفت تهران با 11 امتیاز و به‌لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فجر شهید سپاسی شیراز جایگاه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد. شاید آمار جالب این جدول رده دهم استقلال و جایگاه پانزدهم پرسپولیس تهران است که علی‌رغم خریدهای میلیاردی انتظارات را برآورده نکرده‌اند.

سایر دیدارها روز چهارشنبه برگزار می‌شوند و در حساس‌ترین آنها دو تیم داماش و ملوان داربی شمال کشور را برگزار می‌کنند. برنامه بازی‌ها به شرح زیر است:

تراکتورسازی تبریز _ صبای قم از ساعت 19:20 - ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

گهر درود _ نفت آبادان از ساعت 19 - ورزشگاه انقلاب کرج

داماش گیلان _ ملوان بندرانزلی از ساعت 19 - ورزشگاه شهید عضدی رشت

فولاد خوزستان _ پرسپولیس تهران از ساعت 19 - ورزشگاه تختی اهواز

سپاهان _ فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت 19 - ورزشگاه فولادشهر اصفهان

آلومینیوم هرمزگان _ مس کرمان از ساعت 19:30 - ورزشگاه بندرعباس هرمزگان

نفت تهران _ ذوب آهن از ساعت 19 - ورزشگاه دستگردی تهران

نگاهی به تاریخچه باشگاه راه‌آهن شهرری

راه‌آهن شهرری در روز 20 مرداد 1387 به شهر ری واگذار شد.‌

باشگاه راه‌آهن 19 خرداد 1390 در فرابورس ایران به فروش‌ گذاشته شد و با قیمت 41 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط محمدی‌فر به نمایندگی از مالکین یک گروه مواد غذایی و پنج شرکت خصوصی در قالب پنج سهام‌دار خریداری شد.

در 18 تیر ماه 1391 شرکت هواپیمائی فراز قشم اقدام به خریداری امتیاز این باشگاه کرد و اکنون صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل این تیم است.

بررسی عملکرد شاگردان دایی در فصل 92_ 91

شاگردان علی دایی در اولین بازی خود در این فصل برابر شاگردان منصور ابراهیم‌زاده قرار گرفتند و در پایان دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

راه‌آهنی‌ها در بازی دوم خود برابر تیم تازه لیگ برتری شده گهر زاگرس صف‌آرایی کردند و در نهایت با نتیجه موفقیت‌آمیز سه بر یک بر حریف خود غلبه کردند تا تماشاگران را از نتایج خود راضی کنند.

حریف هفته سوم راه‌آهن، قهرمان فصل گذشته یعنی طلایی‌پوشان اصفهانی بودند که شاگردان دایی در یک بازی مهیج توانستند با تساوی دو بر دو میزبان خود را متوقف کنند.

در هفته چهارم مسابقات، راه‌آهن شهرری در یک بازی نزدیک یک بر صفر مغلوب میهمان خود تیم تراکتورسازی شد تا شرایط کمی برای این تیم تغییر کند.

شاگردان اکبر میثاقیان حریف هفته پنجم راه‌آهن بودند. در این بازی که شاگردان دایی میهمان بودند، نتوانستند نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب کنند.

و در نهایت، راه‌آهن شهرری در هفته ششم لیگ برتر توانست با گل‌های علیرضا عباس‌فرد و بهادر عبدی با نتیجه دو بر یک از سد شاگردان حسین فرکی در تیم فولاد خوزستان عبور کند و خود را به میانه جدول برساند.

عملکرد عالی بازیکنان راه‌آهن در چند هفته اخیر

از حق نگذریم همه بازیکنان راه‌آهن از جان و دل برای این تیم مایه می‌گذارند و تمام تلاش خود را برای پیروزی در مسابقات به‌کار می‌گیرند اما بازیکنی که فراتر از حد انتظار ظاهر شده مجتبی شیری است که با چهار گل بهترین گلزن راه‌آهن محسوب می‌شود و برای کسب عنوان آقای گلی باید با جلال رافخایی هفت گله و یعقوب کریمی پنج گله رقابت کند.

از دیگر بازیکنان تأثیرگذار راه‌آهن می‌توان به علیرضا عباس‌فرد و بهادر عبدی دو گله اشاره کرد.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول