اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سرخابی‌ها روح پهلوانی را در بازی روز جمعه رعایت کنند

یوسفی: امیدوارم این بار مردم از دربی لذت ببرند

خبرگزاری فارس: هافبک سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان و کادر فنی استقلال و پرسپولیس در شهرآورد پایتخت باید مانند الگوی ورزشی رفتار کرده و به مسائل اخلاقی اهمیت دهند.

یوسفی: امیدوارم این بار مردم از دربی لذت ببرند

محسن یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فوتبال امروز جزو پرطرفدارترین تفریحات و سرگرمی‌های دنیا است و حتی از ورزش و یک تفریح ساده فراتر رفته است.

وی تصریح کرد: در این میان بازیکنان و مربیان فوتبال در جامعه و به ویژه در میان جوانان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بسیاری از آنها برای مردم و قشر جوان و نوجوان الگو می‌شوند.

هافبک این فصل باشگاه سایپای البرز به دیدار حساس و مهم تیم‌های استقلال و پرسپولیس که روز جمعه این هفته برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: از حدود 60 سال قبل که این 2 تیم فعالیت خود را آغاز کردند، مردم بیش از همه تیم‌ها به استقلال و پرسپولیس علاقه داشته و حتی پیشکسوتان آبی و قرمزپوشان تهرانی در میان جامعه محبوب و مشهور هستند.

* محبوبیت وظایف خطیری به دنبال دارد

یوسفی تاکید کرد: باید به این نکته توجه کرد که محبوبیت و مشهور شدن وظائفی را بر عهده بازیکنان فوتبال قرار می‌دهد که در رفتار و گفتار آنها باید نمود عینی داشته باشد.

وی ادامه داد: یک بازیکن محبوب در هر کدام از تیم‌های استقلال و پرسپولیس رفتار و عملکردش زیر ذره‌بین است و بسیاری از جوانان و نوجوانان ما آنها را الگوی خود قرار می‌دهند.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال تهران بیان داشت: در چنین شرایطی لازم است کسانی که در دربی روز جمعه حضور دارند، به گونه‌ای رفتار کنند که مردم به ویژه جوانان به داشتن چنین الگوهای ورزشی و پهلوانی افتخار کنند.

یوسفی تاکید کرد: امیدوارم دیدار این هفته سرخابی‌ها در کنار جذاب و زیبا بودن، از نظر اخلاقی نیز سرآمد تمام بازی‌های گذشته بوده و مردم از دیدن چنین دیداری لذت ببرند.

وی در پایان از پیش‌بینی نتیجه این بازی خودداری کرد و گفت: امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کرده و اصول حرفه‌ای و پهلوانی را رعایت می‌کند به پیروزی دست یابد.

لازم به توضیح است، دیدار حساس تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز جمعه این هفته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول