اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملوان و داماش جزو افتخارات گیلان هستند

ناظمی: دربی گیلان تماشاگرپسند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: دربی گیلان تماشاگر پسند و جذاب برگزار می‌شود.

ناظمی: دربی گیلان تماشاگرپسند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت افشین ناظمی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی بین تیم‌های داماش گیلان و ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های ملوان و داماش افتخار فوتبال گیلان هستند و از تماشاگران دو تیم می‌خواهیم فرهنگ گیلانی‌ را در ورزشگاه به همه نشان دهند.

وی با بیان اینکه مسابقه این دو تیم گیلانی همواره از حساسیت بالایی برخوردار است ابراز کرد: امیدواریم شاهد دیداری تماشاگر پسند و جذاب باشیم.

مربی تیم داماش گیلان افزود: تیم داماش در چند روز اخیر تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته و روی نقاط ضعف و قوت تیم ملوان کار کرده‌ است.

وی با اشاره به اینکه این دیدار نیز مانند دیگر مسابقه‌ها دارای سه امتیاز است تصریح کرد: تیم‌های ملوان و داماش جزو افتخارات فوتبال استان هستند.

ناظمی به حساسیت دربی گیلان در بین تماشاگران اشاره کرد و گفت: کادر فنی تلاش می‌کند حساسیت این دیدار را به بازیکنان انتقال ندهد و صرفا روی مسائل فنی تمرکز کند.

وی درباره وضعیت بازیکنان تیم داماش برای دیدار با ملوان خاطر نشان کرد: تیم داماش در این مسابقه محروم و مصدوم ندارد.

ناظمی با قدردانی از مسئولان استانی برای کم‌ کردن حواشی این مسابقه تصریح کرد: با همکاری هیئت فوتبال گیلان و باشگاه‌های داماش و ملوان اقدام‌های خوب فرهنگی در راستای سالم‌سازی ورزشگاه‌ها انجام شده است.

وی از طرفداران تیم داماش گیلان به دلیل حمایت از این تیم قدردانی کرد و افزود: از طرفداران تیم داماش می‌خواهیم که صرفا به فکر حمایت از تیم خود باشند و از حاشیه‌ها پرهیز کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان نیز در این نشست خبری اظهار کرد: هر فردی که طرفدار تیم داماش است تنها بازیکنان و کادر فنی تیم خود را تشویق می‌کند و کسی که دست به بد اخلاقی و فحاشی می‌زند طرفدار تیم داماش نیست.

علی احمدی‌سراوانی با اشاره به برنامه‌های پیش از آغاز مسابقه دو تیم داماش و ملوان گفت: سرمربی‌های دو تیم قبل از آغاز این دیدار با هم وارد ورزشگاه می‌شوند.

وی افزود: بازیکنان دو تیم نیز در دو نوبت با لباس‌های شخصی و پیش از آغاز مسابقه با هم وارد میدان می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اتفاق‌های رخ داده در بازی با پرسپولیس تهران ابراز کرد: از دقایق نخست دیدار با پرسپولیس تماشاگران با دادن شعارهای منفی و توهین‌آمیز نسبت به تیم حریف موجب تاثیر منفی روی بازیکن‌های تیم ما شدند و نیمه نخست این دیدار برای ما خوب نبود.

وی اضافه کرد: در حالی که تیم داماش در نیمه دوم 10 نفره شده بود اما به دلیل حمایت‌های خوب تماشاگران توانست در این دیدار پیروز شود.

به گزارش فارس فرهاد پورغلامی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در این نشست خبری شرکت نکرد.

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و ملوان بندر انزلی در هفته هفتم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 19 روز چهارشنبه 8 شهریور جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت با قضاوت یدالله جهانبازی و کمک‌های بابک داوری، مصطفی فراهانی و محمدرضا اکبریان به مصاف هم می‌روند.

تا پایان هفته ششم فوتبال لیگ برتر تیم داماش گیلان با کسب هشت امتیاز در رده یازدهم جدول و تیم ملوان بندر انزلی با 11 امتیاز در رده چهارم جدول هجده تیمی قرار دارند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول