اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش گیلان:

داماش 2 روز کمتر از مس برای تمرین فرصت داشت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با انتقاد از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای انجام بازی داماش مقابل مس کرمان گفت: تیم ما 2 روز کمتر از تیم مس فرصت برای تمرین کردن داشت و این گونه برنامه‌ریزی کردن صحیح نیست.

داماش 2 روز کمتر از مس برای تمرین فرصت داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امید هرندی پس از دیدار دو تیم مس کرمان و داماش گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تلاش و زحمات همه بازیکنانم در این دیدار تشکر می‌کنم و این پیروزی را به مردم و مسئولان کرمان تبریک می‌گویم.

وی کرمان را شایسته برخورداری از نعمت حضور تیمی در رتبه‌های بالای جدول دانست و افزود: موقعیت‌های بسیاری را برای گلزنی داشتیم، اما هیچ یک از توپ‌های ما گل نشد و توپ پنالتی ما به تیر دروازه برخورد کرد.

هرندی بیان داشت: در نیمه دوم این دیدار بازی در اختیار ما بود و سعی کردیم از هافبک‌های خود کم و به مهاجمان تیم نفراتی را اضافه کنیم تا به گل برسیم که نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: پیروزی در دیدار مقابل پرسپولیس تهران در هفته گذشته تأثیری در بازیکنان ما از نظر مغرور شدن نداشت و در دیدار مقابل مس از همه بازیکنانم راضی هستم.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی انجام شده به منظور انجام این بازی گفت: تیم ما دو روز کمتر از تیم مس کرمان فرصت برای تمرین کردن داشت و این گونه برنامه‌ریزی کردن صحیح نیست.

هرندی افزود: در این دیدار قصد داشتیم میانه میدان را از حریف بگیریم و گل بزنیم که موفق به انجام آن نشدیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول