اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان تأکید کرد

برگزاری بازی داماش ـ پرسپولیس در ورزشگاه شهید عضدی رشت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار گیلان با انتقاد از حاشیه‌سازی درباره بازی داماش و پرسپولیس گفت: بازی تیم‌های داماش و پرسپولیس در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

برگزاری بازی داماش ـ پرسپولیس در ورزشگاه شهید عضدی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون ورزش گیلان با اشاره به مصوبه شورای تامین شهرستان رشت اظهار کرد: بازی تیم‌های پرسپولیس، ملوان، استقلال و تراکتورسازی با داماش برای آسایش مردم و جلوگیری از ترافیک سنگین و تامین بیشتر نظم و امنیت در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شود.

وی رعایت قانون را ملاک عمل برای تمام مسئولان عنوان کرد و افزود: تشویش اذهان عمومی، شایعه‌سازی و تعرض به حریم مقام‌های عالی استان با استفاده از یک مسئله ورزشی درست نیست.

رضوانی تصریح کرد: مسابقه تیم‌های فوتبال داماش و پرسپولیس به دلیل فراهم نبودن پوشش زنده تلویزیونی و محروم شدن بی‌شمار دو تیم از تماشای مسابقه و همچنین نداشتن بیمه برای هواداران به دلیل عدم عقد قرارداد باشگاه داماش با اداره کل ورزش و جوانان استان، در ورزشگاه شهید عضدی برگزار می‌شود.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باشگاه داماش و مسئولان ورزش استان باید هواداران را زیر پوشش بیمه‌ای قرار دهند، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان به دلیل تعلل در آماده شدن ورزشگاه سردار جنگل باید پاسخگو باشد.

وی خواستار ارائه اطلاعات درست مسئولان تیم‌های ورزشی به جوانان و هواداران شد و ابراز کرد: مسئولان باشگاه داماش حق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی را ندارند و در صورت تکرار و ادامه این رویه باید در محاکم صالحه پاسخگو باشند.

رضوانی با اشاره به بازی تیم‌های داماش و ملوان در شهریورماه سال جاری، خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان و فرمانداری رشت به همراه دستگاه‌های اجرایی ذیربط موظف هستند مقدمات لازم برای بازی این دو تیم را فراهم کنند تا بهانه‌ای برای عدم انجام مصوبه شورای تامین شهرستان رشت وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول