اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهروان در گفت‌وگو با فارس:

رای کمیته انضباطی دربی 75 تا فردا صادر می‌شود / ترکی قضاوت عادلانه‌ای داشت

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال از صدور رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی امروز و فردا خبر داد.

رای کمیته انضباطی دربی 75 تا فردا صادر می‌شود / ترکی قضاوت عادلانه‌ای داشت

غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران و سرپرست سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری درباره اتفاقات شهرآورد 75 پرسپولیس و استقلال تهران گفت: دو تیم بازی خوبی را برای تماشاگران به نمایش گذاشتند و در جریان بازی از طرف بازیکنان دو تیم هیچ مشکلی نبود.

وی بیان داشت: در طول 90 دقیقه بازی از سوی بازیکنان پرسپولیس و استقلال، کوچک‌ترین برخورد فیزیکی رخ نداد ولی تماشاگران دو تیم در دو یا سه صحنه جنجال کردند و نظم بازی را به هم ریختند.

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال کشور افزود: حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند و حضور ایشان در ورزشگاه در صدور رای کار را برای ما راحت‌تر می‌کند.

بهروان گفت: در نیمه نخست بازی به خوبی پیش رفت و از سوی تماشاگران مشکل خاصی نبود.

این مسئول ورزشی در ادامه اظهار داشت: در اواسط نیمه دوم نیمه دوم وقتی علی کریمی برای پرسپولیس می‌خواست ضربه کرنر بزند از سوی تماشاگران استقلال با پرتاب اشیا روبرو شد.

وی همچنین یادآور شد: همین اتفاق چند دقیقه بعد در نیمه زمین پرسپولیس رخ داد و زمانی که جانواریو می‌خواست برای استقلال ضربه کرنر ارسال کند با پرتاب اشیا توسط تماشاگران پرسپولیس روبرو شد.

سرپرست سازمان لیگ فوتبال کشور تصریح کرد: جریمه تماشاگران دو تیم پرسپولیس و استقلال بر عهده کمیته انضباطی فدراسیون است که با ارسال گزارش ناظر بازی، این حکم به‌زودی صادر می‌شود.

بهروان درباره داور بازی پرسپولیس و استقلال گفت: محسن ترکی داور این بازی به همراه کمک‌هایش قضاوت عادلانه‌ای داشتند و بازی بدون کوچک‌ترین مشکل داوری خاتمه پذیرفت.

وی در پایان از حضور 100 هزار تماشاگر دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی تشکر و خاطرنشان کرد: فوتبال ایران بهترین تماشاگران دنیا را دارد که مسئولان ورزشگاه و حراست باید از ورود تعداد اندک تماشاگرنماهای فوتبال به ورزشگاه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول