اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز:

داماش را به خوبی می‌شناسیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برای کسب پیروزی مقابل داماش آماده هستیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی می‌شناسیم.

داماش را به خوبی می‌شناسیم

مجید ایوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از آنکه با قبول شکست مقابل فولاد از خوزستان بازگشتیم، یک جلسه به دستور مربیان تمرینات سبک برگزار کرده و از فردای آن روز برای حضور در دیدار داماش آماده شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا با تغییر در برابر داماش حاضر می‌شود، گفت: ما در برابر فولاد نقاط ضعفی داشتیم که به طور قطع کادر فنی برای رفع این موارد برنامه‌ریزی کرده است.

هافبک نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: البته اینکه این تغییرات در انتخاب نفرات است و یا شیوه بازی باید از سوی کادر فنی اعلام شود.

ایوبی افزود: اکثر بازیکنان سایپا طی هفته گذشته تمرینات سنگینی را برگزار کرده و همه ما آماده حضور در برابر داماش هستیم تا شکست برابر فولاد را با یک برد در ورزشگاه انقلاب کرج جبران کنیم.

خط دفاعی داماش متزلزل و آسیب‌پذیر است

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه اطلاعاتی از تیم داماش دارد، گفت: در جلسه‌ای که با تمرینات سبک برگزار کردیم، بخش‌هایی از فیلم سه دیدار اخیر داماش را مشاهده و کادر فنی نقاط ضعف و قوت حریف این هفته ما را آنالیز کردند.

هافبک سایپای البرز ادامه داد: خوشبختانه شناخت خوبی از داماش داریم و می‌دانیم که این تیم در خط دفاعی با مشکلات بسیاری روبه‌رو است.

ایوبی گفت: مهم‌ترین مشکل این تیم عدم هماهنگی میان مدافعان و خط میانی است و سایپا برنامه‌های ویژه‌ای برای بهره‌مندی از این ضعف و رسیدن به گل دارد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر ما در این بازی میزبان هستیم و می‌توانیم با استفاده از امتیاز میزبانی، فضا را برای حریف تنگ کنیم.

ایوبی در پایان تاکید کرد: هدف ما کسب پیروزی در نخستین بازی خانگی است و امیدواریم با شکست داماش به این هدف دست‌ یابیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول