اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم مس کرمان:

کادر فنی برای پیروزی مقابل داماش برنامه داشت

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: کادر فنی برای پیروزی تیم در دیدار مقابل داماش برنامه داشت.

کادر فنی برای پیروزی مقابل داماش برنامه داشت

وحید امرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پیش از هر چیز باید خداوند بزرگ را به خاطر کسب سه امتیاز حساس و شیرین مقابل داماش شکر کنم زیرا لطف او در این دیدار شامل حال مس و بازیکنانش شد.

وی که با گلزنی خود در دیدار برابر داماش سه امتیاز حیاتی را برای تیمش به ارمغان آورد با اشاره به شرایط تیمش در این دیدار افزود: کادر فنی برای پیروزی تیم در این دیدار برنامه داشت البته اگر در ابتدای نیمه دوم از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم قطعا دروازه داماش بیش از یک‌بار فرو می‌ریخت و آن‌ زمان با حاشیه امنیت بیشتری به دنبال ادامه مسابقه بودیم.

امرایی با قدردانی از حضور تماشاگران و هواداران مس در ورزشگاه گفت: از همه تماشاگرانی که دربی را به دیدار تیم شهر خود و حمایت از نارنجی‌پوشان ترجیح دادند، تشکر می‌کنم امیدوارم با تداوم این نتایج بتوانیم علاوه بر ایجاد یک پایگاه محکم و قدرتمند برای مس در بالای جدول دل همه مردم کرمان را شاد و خرسند کنیم.

مهاجم مس کرمان با بیان اینکه البته اگر موقعیت‌های ما با دقت بیشتری به سمت دروازه داماش هدف گرفته می‌شد، می‌توانستیم به این تیم چند گل بزنیم، بیان داشت: در دقایق پایانی مسابقه بازیکنان ما برای کسب امتیاز از این دیدار و به دست آوردن نخستین پیروزی خانگی مجبور به تجمع در محوطه جریمه و دفاع از تک گل بودند و به همین دلیل داماشی‌ها چند فرصت تهدید دروازه ما را به دست آوردند.

وی در خصوص تعویض در نیمه دوم این دیدار گفت: تعویض بازیکن حق سرمربی است و من نیز به عنوان بازیکن تیم هر لحظه سرمربی تیم تشخیص دهد که در سیستمش کارایی ندارم به خواسته وی احترام می‌گذارم، ضمن آنکه همیشه سعی کرده‌ام در مدت زمانی که در زمین بوده‌ام با تعصب و تلاش زیاد به دنبال موفقیت تیم باشم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول