اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

مقابل داماش بهتر از دیدار قبل بازی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هدف ما در مقابل داماش گیلان آغاز خوب و برد بازی است و باید بهتر از قبل بازی ‌کنیم.

مقابل داماش بهتر از دیدار قبل بازی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مانوئل خوزه عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی بین تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس، با اشاره به زمان کم آمادگی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال از اردوی تدارکاتی مجارستان اظهار کرد: بازیکنان در این مدت کوتاه از نظر فیزیکی دچار مشکل شدند.

وی با بیان اینکه چند امتیاز حساس را تاکنون از دست داده‌ایم، اضافه کرد: باید حالت بازی خود را تغییر دهیم و باکیفیت‌تر بازی کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران ادامه داد: از ابتدای بازی باید برای برد تلاش کنیم و روحیه جنگندگی در بین بازیکنان را افزایش دهیم.

وی با تصریح بر اینکه بازیکنان باید روحیه رقابتی خود را بالا ببرند و بازی خوب ارائه دهند، بیان کرد: هدف ما در این بازی آغاز خوب و برد بازی است.

خوزه تصریح کرد: تیم حریف در خانه بازی می‌کند و به زمین بازی عادت دارد و توپ در زمین چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی سریع‌تر حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه بازیکنان خیلی خوبی داریم و چند ماه وقت لازم است تا کارایی خود را نشان دهند، افزود: در بازی‌های گذشته موقعیت گل زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد و باید کار گروهی را بیشتر انجام دهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه هشت بازیکن ملی‌پوش خود را آنگونه که باید نتوانسته‌ایم آماده کنیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان طبق سن خود انتخاب نمی‌شوند بلکه هر بازیکنی که در تمرینات آماده‌تر باشد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: تا آخر فصل فرصت زیادی داریم و باید گذشته خود را فراموش کنیم و سعی می‌کنیم بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم و خودمان را برای بازی دربی آماده کنیم.

خوزه بیان کرد: در هر زمینی که قرار است بازی کنیم باید بهتر از قبل کار کنیم و به دنبال پیروزی باشیم.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در هفته پنجم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 19.10 روز یکشنبه 29 مرداد جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت با قضاوت احمد صالحی و کمک‌های محسن فریمانی و بهرام کیانی به مصاف هم می‌روند.

تا پایان هفته چهارم فوتبال لیگ برتر تیم داماش گیلان با کسب پنج امتیاز در رده یازدهم جدول و تیم پرسپولیس تهران با کسب چهار امتیاز در رده چهاردهم جدول 18 تیمی قرار دارند.

ا‌نتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول