اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز:

مقابل داماش نیازمند حمایت هواداران هستیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برای کسب پیروزی مقابل داماش گیلان نیازمند حمایت هواداران و حضور پر تعداد آنها در ورزشگاه انقلاب کرج هستیم.

مقابل داماش نیازمند حمایت هواداران هستیم

محسن یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از ابتدای آغاز لیگ برتر فوتبال تاکنون سایپا هیچ بازی در خانه خود انجام نداده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه این اشکال به نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر وارد است که یک تیم با وجود گذشت 4 هفته از این رقابت‌ها برای نخستین بار باید در خانه خود پذیرای حریفان باشد.

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی افزود: این در حالی است که تیم‌هایی مانند استقلال تهران هر 3 بازی نخست خود را در ورزشگاه خانگی برگزار کردند.

یوسفی در پاسخ به این پرسش که عدم برگزاری دیدارهای خانگی در آغاز رقابت‌ها چه تاثیر منفی در عملکرد تیم‌های ورزشی می‌گذارد؟ گفت: در شروع رقابت‌های دوره‌ای، همه تیم‌ها به دلیل پشت‌سر گذاشتن چند ماه تعطیلی و همچنین نقل و انتقالات متعدد بازیکنان از عدم هماهنگی رنج می‌برند.

وی ادامه داد: به همین دلیل در آغاز رقابت‌هایی مانند لیگ برتر شاهد هستیم که اکثر تیم‌ها بازی جذابی به نمایش نگذاشته و به طور کلی از هفته‌های پنجم و ششم روند عادی خود را پیدا می‌کنند.

یوسفی افزود: در چنین شرایطی هر تیمی می‌خواهد در خانه خود بازی کرده و ناهماهنگی میان نفراتش را با بهره‌مندی از فضای ورزشگاه خانگی و حضور هوادارانش جبران کند. بنابراین وقتی تیمی مانند سایپا تا هفته چهارم از انجام بازی خانگی محروم می‌شود، طبیعی است که مشکلات زیادی را تحمل خواهد کرد.

فوتبال جذاب در ورزشگاه خالی انجام نمی‌شود

هافبک تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار این هفته تیمش برابر داماش گیلان اشاره کرد و گفت: من در این فصل به مجموعه سایپا اضافه شدم و در همان ابتدا از سوی مردم البرز مورد حمایت قرار گرفته و آنها به من محبت کردند.

یوسفی بیان داشت: با این وجود مطلع شدم که علاقه‌مندان به فوتبال در استان البرز از دیدارهای خانگی سایپا استقبال چندانی نمی‌کنند و این امر در سال‌های گذشته به ضرر نماینده استان بوده است.

وی با بیان اینکه نمی‌توان در ورزشگاه خالی از تماشاگر فوتبال جذاب و زیبایی ارائه کرد، گفت: با توجه به اینکه ما نیازمند کسب 3 امتیاز مقابل داماش در این هفته هستیم، از هواداران سایپا می‌خواهم که ما را در این دیدار مهم تنها نگذارند.

یوسفی در پایان گفت: امیدوارم با حضور پر تعداد هواداران و علاقه‌مندان فوتبال در زمان برگزاری دیدار سایپا با داماش، بتوانیم به خوبی از امتیاز میزبانی سود برده و در نهایت با پیروزی از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول