اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

همه دشمنان بسیج شده‌اند تا سوریه را از پا دربیاورند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به جنایاتی که در سوریه صورت می‌گیرد، گفت: همه دشمنان بسیج شده‌اند تا سوریه را از پا دربیاورند.

همه دشمنان بسیج شده‌اند تا سوریه را از پا دربیاورند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام حسین لزومی در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت پس از توصیه نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به فرارسیدن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: در دوران مسئولیت امام حسن مجتبی(ع) فتنه‌ و توطئه‌های فراوانی صورت گرفت اما سیره سیاسی امام حسن(ع) در دوران امامت ایشان نمونه نداشت.

امام جمعه پاکدشت با اشاره به شرایط دوران امامت امام حسن مجتبی(ع) گفت: در دوران مسئولیت امام حسن مجتبی(ع) معاویه با ترفندها و دسیسه‌های گوناگون تلاش می‌کرد تا چهره امام حسن مجتبی (ع) را در جامعه طوری دیگر نشان بدهد.

وی در ادامه افزود: معاویه تا جایی پیش رفت که حتی در میان خواص و دوستان و یاران شیعه آن امام همام نیز نفوذ کرد. به طوری که خود را در ظاهر تابع نظر امام حسن(ع) نشان می‌داد ولی در عمل با ایشان زاویه پیدا کرد.

حجت‌الاسلام لزومی با اشاره به اهمیت تکریم ایتام تاکید کرد: از بهترین اعمال، کمک به ایتام است و کمیته امداد آمادگی دارد در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهد.

امام جمعه پاکدشت با اشاره به شرایط فعلی کشور سوریه بیان داشت: همه دشمنان بسیج شده‌اند تا سوریه را از پای درآورند و مساله اصلی در این میان سوریه نیست بلکه مقاومت است و جنگ دشمنان بر سر این موضوعات است.

وی در ادامه با اشاره به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای مسلمان از جمله بحرین و ... عنوان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم شر دشمنان اسلام از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین کشورهای مختلف که در تلاش هستند برای تضعیف مسلمانان کمک استکبار جهانی باشند را از سر شیعیان کوتاه کند.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول