اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زننده نخستین گل سایپا به داماش:

هیچ خطایی روی دروازه‌بان داماش نکردم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز گفت: اظهار نظر بازیکنان داماش مبنی بر انجام خطا بر روی دروازه‌بان این تیم در زمان به ثمر رسیدن گل نخست، صحیح نیست و من هیچ خطایی روی فراهانی نداشتم.

هیچ خطایی روی دروازه‌بان داماش نکردم

سجاد شهباززاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره دیدار تیمش با نماینده استان گیلان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال،‌ اظهار داشت: ما نخستین بازی خانگی خود را انجام می‌دادیم و تلاش داشتیم در این دیدار به هر 3 امتیاز دست‌یابیم.

وی تصریح کرد: در نیمه نخست بازی هر دو تیم عملکرد متعادلی داشتند، اما ما موقعیت گل بیشتری ایجاد کرده که متاسفانه توپ من به تیرک دروازه خورد.

مهاجم نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود در زمان به ثمر رسیدن گل نخست سایپا بر روی دروازه‌بان داماش خطا کرده است، گفت: هیچ خطایی در این صحنه انجام نشد و داور به درستی گل من را قانونی و صحیح اعلام کرد.

فوتبال، پینگ‌ پونگ نیست

شهباززاده افزود: نمی‌دانم چرا بازیکنان داماش به این گل اعتراض کردند و شاید آنها تصور می‌کنند در فوتبال هم مثل پینگ ‌پونگ باید هیچ تماسی با حریفان نداشته باشیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه عملکرد تیم سایپا در بازی برابر داماش را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: نیمه نخست مشکلات داشتیم که خوشبختانه خیلی زود شرایط را به نفع خودمان با انجام چند تغییر تاکتیکی و تکنیکی عوض کردیم.

شهباززاده بیان داشت: این تغییرات زود جواب داد و توانستیم در ابتدای نیمه دوم به گل برسیم که به ثمر رسیدن این گل شیرازه دفاعی داماش را بر هم ریخته و چند دقیقه بعد گل دوم و نهایی را نیز به آنها تحمیل کردیم.

وی تاکید کرد: مشکلاتی در زمین داریم که طبیعی است و هر هفته نسبت به قبل بهتر می‌شویم، لذا امیدوارم در دیدارهای آتی با هماهنگی بهتر در زمین بازی کنیم.

شهباززاده در پایان به دیدار هفته آینده تیمش برابر سپاهان اصفهان اشاره کرد و گفت: یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما برابر این تیم است و امیدوارم همچون بازی با استقلال بتوانیم دومین مدعی قهرمانی را هم در خانه خود شکست دهیم.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و داماش گیلان شامگاه دوشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و در نهایت نارنجی‌پوشان کرجی با پیروزی 2 بر صفر از زمین خارج شدند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول