اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش:

هواداران داماش مراقب حواشی بازی باشند/انتخاب زمین بازی حق ماست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: طرفداران داماش باید بسیار مراقب باشند و تمام مسایل را در نظر بگیرند و از خرابکاری برخی تماشاگر نماها جلوگیری کنند.

هواداران داماش مراقب حواشی بازی باشند/انتخاب زمین بازی حق ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امید هرندی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی بین تیم‌های پرسپولیس تهران و داماش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط پرسپولیس بحرانی نیست و آنها تیم بزرگی هستند.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس هشت بازی ملی‌پوش دارد، تصریح کرد: هر زمانی که کادر فنی پرسپولیس به ترکیب اصلی خود دست پیدا کند برای بقیه تیم‌ها مشکل‌ساز می‌شود.

سرمربی تیم داماش گیلان ادامه داد: رضا مهدوی، افشین چاوشی دچار مصدومیت جزئی هستند و علیرضا جهانبخش به تازگی از اردوی تیم ملی جوانان بازگشته که با توجه به شرایط از آنها استفاده می‌کنم.

وی درباره نوع بازی داماش گیلان، گفت: ما بازی خود را ارائه می‌دهیم و مردم نیز از ما بازی خوب را می‌خواهند و تیم داماش بعد از هفته هفتم آماده‌تر می‌شود.

هرندی با اشاره به مکان برگزاری این بازی، ابراز کرد: تمام تمرینات خود را در زمین ورزشگاه عضدی انجام دادیم و به عنوان میزبان حق ما و مردم استان است که زمین بازی را تعیین کنیم.

وی با بیان اینکه تیم داماش همواره هجومی بازی می‌کند، اضافه کرد: تیم پیروزی هجومی کار می‌کند و در دو بازی قبل حق آنها باخت نبود.

سرمربی تیم داماش گیلان با تاکید بر اینکه اگر بدون سیاست مقابل پرسپولیس بازی کنیم یقینا دچار مشکل می‌شویم، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک دو بازی جدید به تیم اضافه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: چند بازیکن امید داریم که در آینده از آنها بیشتر استفاده می‌کنیم و تیم ما به دنبال بازی خوب است.

هرندی به حواشی بازی مقابل پرسپولیس اشاره کرد و یادآور شد: طرفداران ما باید بسیار مراقب باشند و تمام مسایل را در نظر بگیرند و از خرابکاری برخی تماشاگر نماها جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در روز بازی مقابل پرسپولیس باشگاه داماش چادرهایی را برای اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و ابراز همدردی با مردم آسیب‌دیده آذربایجان شرقی برپا می‌کند، افزود: پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم زلزله‌زده آن استان اهدا می‌شود.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در هفته پنجم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 19.10 روز یکشنبه 29 مرداد جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت با قضاوت احمد صالحی و کمک‌های محسن فریمانی و بهرام کیانی به مصاف هم می‌روند.

تا پایان هفته چهارم فوتبال لیگ برتر تیم داماش گیلان با کسب پنج امتیاز در رده یازدهم جدول و تیم پرسپولیس تهران با چهار امتیاز در رده چهاردهم جدول هجده تیمی قرار دارند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول