اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه دیدار داماش و پرسپولیس/

حضور پرشور هواداران داماش در ورزشگاه عضدی رشت

خبرگزاری فارس: با وجود اینکه 90 درصد جایگاه ورزشگاه عضدی رشت به هواداران داماش اختصاص دارد حضور آنها در این استادیوم پرشورتر بود و هزاران نفر داماش را تشویق کردند.

حضور پرشور هواداران داماش در ورزشگاه عضدی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران ورزشگاه شهید عضدی این شهر در دیدار دو تیم پرسپولیس و داماش شاهد حضور بسیار پرشور هواداران بود.

هواداران دو تیم فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران با کمک نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت وارد ورزشگاه شهید عضدی رشت شده بودند.

خیابان‌های شهر منتهی به ورزشگاه شهید عضدی نیز به دلیل ازدحام جمعیت با ترافیک مواجه شده بود و پلیس برای روان‌ شدن ترافیک هواداران را به طرف ورزشگاه هدایت کرد.

طبق اعلام هیئت فوتبال 15 هزار بلیت فروخته شد و بیشتر ظرفیت جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت توسط هواداران دو تیم پر شده بود و طبق قانون 90 درصد جایگاه‌ها به هواداران داماش و بقیه به تماشاگران پرسپولیس اختصاص داشت.

تعداد یک‌هزار و 500 نفر از هواداران تیم پرسپولیس در جایگاه ویژه تماشاگران مهمان ورزشگاه شهید عضدی رشت حاضر شدند و تیم پرسپولیس تهران را تشویق کردند.

کار بلیت‌فروشی از ساعت 14 برای بازی داماش گیلان و پرسپولیس آغاز و درب ورزشگاه نیز ساعت 15 باز شد و هوای شهر رشت ابری تا نیمه‌ابری است.

بیش از 60 نفر خبرنگار، عکاس و تصویربردار ورزشی با توجه به زمان باقی‌مانده به آغاز بازی دو تیم پرسپولیس تهران و داماش گیلان در جایگاه ویژه حاضر شدند.

پرسپولیسی‌ها در دیدار سال گذشته خود مقابل داماش در ورزشگاه سردار جنگل خاطره خوشی نداشتند که در نهایت منجر به صدور رای انضباطی در قبال تخلفات بازیکنان این تیم شده بود.

حضور مسئولان پرسپولیس و فیلم‌برداری از فضای ورزشگاه سردار جنگل از جمله نکات حاشیه‌ای بود که به نظر می‌رسد با توجه به اینکه تمام مسئولان استان از نیمه‌کاره بودن این ورزشگاه خبر داده بودند فیلم‌برداری از آن امری بی‌مورد بود و بازی در ورزشگاه شهید عضدی برگزار ‌‌شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در حاشیه بازی مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: بازیکنان و کادر فنی داماش برای کسب پیروزی مقابل تیم پرسپولیس از روحیه بالایی برخوردار بودند

علی احمدی‌سراوانی امروز با اشاره به اینکه با آمادگی بالا و روحیه‌ای مضاعف در بازی مقابل پرسپولیس به میدان رفتند افزود: برای نزدیک شدن به بالای جدول به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم که به آن دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه کمک‌های غیرنقدی این باشگاه به مناطق زلزله‌زده اهر ارسال می‌شود، تصریح کرد: یک دستگاه تریلی کمک‌های غیرنقدی و مورد نیاز باشگاه داماش را بارگیری کرده و به منطقه زلزله‌زده ارسال می‌کند.

سرمربی داماش گیلان نیز گفت: مقابل پرسپولیس یک بازی هجومی را پشت سر گذاشتیم و با اعتمادی که به بازیکنان داشتم برای کسب پیروزی به میدان رفتیم.

امید هرندی با بیان اینکه تیم داماش همواره هجومی بازی می‌کند، اضافه کرد: ما بازی خود را ارائه دادیم و مردم نیز از ما بازی خوب می‌خواستند  ضمن اینکه تیم داماش بعد از هفته هفتم آماده‌تر می‌شود.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در هفته پنجم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، در ورزشگاه شهید عضدی رشت با قضاوت احمد صالحی و کمک‌های محسن فریمانی و بهرام کیانی به مصاف هم رفتند که داماش موفق شد سرخپوشان پایتخت را در زمین ورزشگاه عضدی رشت متوقف کنند و با یک گل آنها را شکست دهند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول