اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز:

مقابل داماش یک لحظه هم نباید غفلت کنیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: حریف این هفته ما در لیگ برتر تیم جنگنده و زهرداری است که یک لحظه غفلت از داماش برای آنها کافی است تا به گل برسند.

مقابل داماش یک لحظه هم نباید غفلت کنیم

اسحاق سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اگر چه تاکنون سه هفته بیشتر از رقابت‌های لیگ برتر را سپری نکرده‌ایم،‌ اما در همین مدت کوتاه نیز می‌توان توان فنی و تکنیکی تیم‌ها را تا حد زیادی شناخت.

این مسئول درباره دیدار این هفته تیمش برابر داماش گیلان گفت: حریف سایپا در دیدار چهارم تیمی است که در سه بازی اخیر خود موفق به زدن شش گل شده است.

هافبک نارنجی‌پوشان البرزی ادامه داد: به ثمر رساندن این تعداد گل آنهم در شروع مسابقات لیگ برتر نشان می‌دهد که داماش گیلان در خط میانی و خط حمله زهردار است و باید تمام تلاش خود را برای مهار آنها به کار بندیم.

سبحانی بیان داشت: مهاجمان این تیم گیلانی در هفته سوم نشان دادند که از کوچک‌ترین غفلت حریفان برای گل زدن استفاده کرده و اگر بازیکنان و مدافعان سایپا یک لحظه تعلل کنند، به طور قطع فرصت گلزنی را به آنها خواهیم داد.

وی متذکر شد: البته مدافعان و دروازه‌بان ما در این فصل جزو بهترین‌های لیگ هستند و سابقه حضور در رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال ایران و آسیا را دارند،‌ بنابراین مطمئن هستم که آنها فرصت گلزنی چندانی برای مهاجمان داماش ایجاد نخواهند کرد.

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به این پرسش که نقطه ضعف نماینده گیلان در لیگ برتر را در چه منطقه‌ای می‌داند؟ گفت: این تیم در سه دیدار اخیر خود چهار گل دریافت کرده که میانگین هر بازی بیش از یک گل را نشان می‌دهد.

سبحانی متذکر شد: بنابراین آنها در خطوط دفاعی دچار مشکل هستند و به همین دلیل طی هفته گذشته تمرینات ویژه‌ای برای استفاده از این ضعف داماش انجام دادیم.

این بازیکن درباره نتیجه این دیدار نیز گفت: بازیکنان و کادر فنی سایپای البرز تلاش دارند تا در نخستین دیدار خانگی خود با پیروزی از زمین خارج شوند.

وی در پایان اذعان داشت: ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و امیدوارم در پایان هواداران سایپا از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم رضایت داشته و با پیروزی ورزشگاه انقلاب کرج را ترک کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول