اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان خبر داد

تغییر نام داماش به داماش صدرای گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان از تغییر نام این باشگاه به داماش صدرای گیلان خبر داد.

تغییر نام داماش به داماش صدرای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی احمدی سراوانی در جریان برپایی ضیافت افطار در خانه شبانه‌روزی پسران مژدهی رشت، اظهار کرد: در مراسم شب قدر یک‌هزار نفر از نیازمندان اطعام می‌شوند.

وی از تغییر نام این باشگاه به داماش صدرا گیلان خبر داد و تصریح کرد: لوگوی باشگاه داماش گیلان نیز تغییر می‌یابد و به همین منظور مسابقه‌ای برای بهترین طرح اعلام شده است.

این مسئول با بیان اینکه برای طراحی لوگوی جدید باشگاه داماش یک مسابقه طراحی برگزار می‌شود، افزود: شرکت در این مسابقه آزاد است و علاقه‌مندان باید در طرح‌های خود از رنگ‌های آبی، سبز و سفید به صورت قالبی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: به بهترین طرح که مورد تایید هیئت مدیره باشگاه داماش قرار گیرد جایزه‌ای تعلق می‌گیرد.

احمدی‌سراوانی آخرین زمان ارسال آثار را قبل از عید فطر تا تاریخ 28 مرداد جاری به روابط عمومی باشگاه داماش عنوان کرد. 

سرمربی داماش گیلان نیز در مراسم مذکور به مسابقه تیم داماش با سایپا اشاره کرد و گفت: تیم سایپا حریف خوبی بود و از بازی بچه‌ها راضی هستم و ما حداقل شش موقعیت حتمی گل را از دست دادیم و در بازی مقابل سایپا یکی از بهترین بازی‌ها تا پایان هفته چهارم را به نمایش گذاشتیم.

امید هرندی درباره بازی آینده داماش با پرسپولیس، افزود: پرسپولیس تیم پرقدرت و کمی بدشانس است و ما از این تیم شناخت خوبی داریم.

وی با اشاره به اینکه تعداد مصدومان داماش زیاد هستند، یادآور شد: بازیکنان تیم خوب بازی می‌کنند اما در زدن ضربه‌های آخر کم شانس هستند و ما باید روی این موضوع بیشتر تمرین کنیم.

به گزارش فارس، ضیافت افطاری باشگاه داماش گیلان با حضور شهرام قویدل مالک جدید باشگاه، بازیکنان، مسئولان، خبرنگاران و جمعی از هواداران این باشگاه در خانه شبانه‌روزی پسرانه مژدهی رشت برگزار شد.

پس از صرف افطار شهرام قویدل عکس یادگاری با پسران این خانه گرفت که موجب خوشحالی آنها شد.

همچنین قرار شد هزینه‌های تیم تکواندو داماش صدرا مژدهی برای حضور در مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور توسط باشگاه داماش گیلان پذیرفته شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول