اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت هفته دولت

26 واحد مسکونی مددجویی در کامیاران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: 26 واحد مسکن مددجویی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان کامیاران افتتاح شد.

26 واحد مسکونی مددجویی در کامیاران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ظهر امروز در مراسم نمادین بهره‌برداری از واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد در کامیاران، اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی در زیر بنای یک‌هزار و 805 مترمربع با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 120 میلیون ریال احداث شده است.

به گفته قنبر موسی‌نژاد، سرانه هر کدام از این واحدهای مسکونی 120 میلیون ریال و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، خاطرنشان کرد: میزان اعتبار آورده هر کدام از مددجویان در حدود 30 میلیون ریال بوده است.

وی همچنین از بهره‌برداری از 111 واحد مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد مقدس همزمان با هفته دولت در استان خبر داد و افزود: این تعداد واحد مسکونی با صرف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 140 میلیون ریال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد احداث و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: 76 واحد از واحدهای مذکور از مصوبات سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان و 12 واحد نیز مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: 23 واحد از 111 واحد مسکونی نیز جزو طرح مقاوم‌سازی هستند که در شهرها و روستاهای مختلف استان بهره‌برداری خواهند شد.

گفتنی است؛ 26 واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کامیاران در روستاهای نشور علیا، هندیمن، نیر، تنگیسر، کویک، پنیران، مارنج، گایدر، هوارپان، محبودآباد، امیرآباد، ورمکان، گرگرعلیا، لاین، زرینجوب، ماراب، گازرخانی و وژن بهره‌برداری شدند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول