اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

2 هزار واحد مسکن مهر آبادان به بهره‌برداری رسیده است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبادان گفت: 2 هزار و 319 واحد مسکن مهر در سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

2 هزار واحد مسکن مهر آبادان به بهره‌برداری رسیده است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد:‌ اجرای پروژه‌های مسکن مهر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته قابل مقایسه نبوده و جهش بالقوه‌ای داشته است.

وی با اشاره به پیشرفت این پروژه در منطقه افزود: در دیوار چینی 65 درصد، تأسیسات 102 درصد و اجرای نما 280 درصد از واحدهای مسکن مهر انجام شده و در حال حاضر تعداد 2 هزار و 319 واحد تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: در اجرای نمای ساختمان موفق شده‌ایم آمار تکمیلی خود را از 11 واحد در سال گذشته به 712 واحد در سال جاری برسانیم.

* پرداخت سهم آورده اعضای مسکن مهر کم است

وی با اشاره به میزان مشارکت و سهم‌ آورده شهروندان آبادانی در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر گفت: تاکنون یک‌هزار و 200 پایان کار مسکن مهر در آبادان صادر شده و بیشترین سهم آورده طرح‌های مسکن مهر در شهرستان آبادان از سهم دولت بوده است.

ایلخاص‌زاده با اشاره به اینکه پرداخت سهم آورده اعضای مسکن مهر این شهرستان کم است، افزود: تاکنون 20 میلیارد تومان از محل سهم آورده دولت به تأسیسات پایه از جمله برق اختصاص داده شده که در صورت حضور بیشتر اعضا، پایان کارهای بیشتری برای مسکن مهر صادر می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تعداد خانوارهای ساکن در سایت مسکن مهر این شهرستان ادامه داد: تاکنون در منطقه 118 هکتاری فرهنگیان 30 خانوار ساکن شده و در مناطق شطیط ذوالفقاری تعداد زیادی از شهروندان ساکن هستند.

* نرخ پایان کار در مجموع تعاونی‌های مسکن مهر 3 میلیون تومان است

نماینده عالی استاندار خوزستان با اشاره به نرخ پایان کار در تعاونی‌های مسکن مهر گفت: نرخ پایان کار در کشور حدود 3 میلیون تومان است در حالی که سرجمع کل تعاونی‌های شهرستان آبادان سه میلیون تومان بوده که جوابگوی اتمام پروژه نیست.

وی در پایان گفت: جاده اصلی در دسترس شهروندان در کوی فرهنگیان آسفالت شده و جاده جدیدی از پشت جایگاه سی.ان.جی میدان ثامن‌الائمه کشیده شده که در طرح اولیه نبوده و به زودی آسفالت می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول