اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری خبر داد:

تحویل مسکن‌های مهر ری تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری گفت: حداکثر زمان مشخص شده برای تحویل مسکن‌های مهر شهرستان ری تا پایان سال جاری در نظر گرفته شده است.

تحویل مسکن‌های مهر ری تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش کارگروه مسکن مهر شهرستان ری با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل تعاون استان تهران، معاونان عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار، بخشداران و کلیه اعضای کارگروه مسکن مهر این شهرستان برگزار شد.

امیرحسین باقرنژاد در این مراسم با اشاره به جزئیات طرح‌های مسکن مهر شهرستان ری گفت: هر یک از دستگاه‌های مسئول در امر ساخت طرح‌های مسکن مهر باید وظایف مشخص شده خود را به درستی و سر موعد مقرر انجام دهند.

فرماندار شهرستان ری با تاکید بر زمان تحویل مسکن مهر به مردم غیور این شهرستان عنوان کرد: حداکثر زمان تمام طرح‌ها و تحویل آن به متقاضیان پایان سال جاری در نظر گرفته شده است که طرح ارغوان با اتمام چند درصد باقی مانده کارهای تکمیلی، به لطف خداوند تا پایان شهریور ماه تحویل متقاضیان داده می‌شود.

 

این گزارش حاکی است، شهرستان ری 9 طرح مسکن مهر در حال ساخت دارد که شش طرح آن در شهر حسن‌آباد با 2 هزار و 178 واحد و دو طرح در کهریزک و قوچ حصار و سلمبر با 956 واحد و طرح امین‌آباد با 144 واحد که جمعا 3 هزار و 287 واحد را شامل می‌شود.

گفتنی است تاکنون فونداسیون کلیه طرح‌ها اجرا شده و یک هزار و 416 واحد آن در مرحله اسکلت و سفت‌کاری و حدود 680 واحد در مرحله نازک‌کاری و آماده تحویل است.

بررسی آخرین وضعیت طرح‌های نه‌گانه مسکن مهر شهرستان ری و با اولویت ویژه طرح مسکن مهر «اخوان» جزء دستور این جلسه بود.

بحث و بررسی در ارتباط با مشکلات پیش روی طرح ارغوان و نارنجستان یک، بحث نصب انشعاب و مشکلات آن و فعالیت‌های واحدهای خدمات‌رسان با حضور مسئولین ادارات گاز، آب و فاضلاب و برق نواحی و همچنین پیمانکاران این طرح از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

لازم به ذکر است که پروژه ارغوان به ظرفیت بیش از 250 واحد در مرحله محوطه‌سازی است.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول