اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

23 هزار مسکن مهر در مازندران بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه 38 طرح مهر ماندگار در این استان وجود دارد، از بهره‌برداری 23 هزار مسکن مهر در مازندران تا پایان سال جاری خبر داد.

23 هزار مسکن مهر در مازندران بهره‌برداری می‌شود

عیسی هاشمی‌حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به پیوست زیست محیطی در پروژه‌های عمرانی مازندران ابراز داشت: در مورد مطالعات پروژه‌ها مبحثی به نام ارزیابی زیست محیطی به عنوان یکی از عناصر حیاتی بوده که در همه پروژه‌ها مطرح است و مطمئنا ارزیابی زیست محیطی برای طرح‌ها و پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه این امر به طور کامل در پروژه‌ها انجام می‌شود، افزود: به هر حال نمی‌شود بگوییم پروژه‌ای را می‌خواهیم اجرا کنیم، ولی بدون در نظر گرفتن مباحث زیست محیطی باشد زیرا جزو ضروریات و الزامات مدارک مستند پروژه‌ها است.

هاشمی‌حیدری در پاسخ به خبرنگار فارس با اشاره به تعداد پروژه‌های مهر ماندگار در مازندران که رئیس جمهور برای اولویت دادن و اجرای سریع برخی پروژه‌های مهم کشور این امر را مطرح کرد، گفت: در این استان پروژه‌های متعدد صنعتی، کشاورزی، عمرانی و سازه‌های آبی همانند سد منگل، شبکه سد آیت‌الله صالحی مازندرانی و سد البرز جزو پروژه‌های مهر ماندگار هستند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه در مازندران 38 پروژه مهر ماندگار داریم، تصریح کرد: اعتبارات این پروژه‌ها تامین شده و امیدواریم تا پایان تیر ماه سال 92 به بهره‌برداری برسد.

* 23 هزار مسکن مهر امسال در مازندران افتتاح می‌شود

هاشمی‌حیدری در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار فارس مبنی بر وضعیت مسکن مهر در مازندران یادآور شد: در بخش مسکن خود مالکی در مازندران پیشرفت خوبی را شاهد هستیم که بیشترین تعداد مسکن خودمالکی را مازندران در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران اذعان داشت: تا پایان سال جاری حدود 23 هزار مسکن مهر در مازندران افتتاح شده و کلید آن تحویل صاحبان‌شان خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول